Seo Services

KISAH KELAS 5 IBNU KHALDUN (PART 2)

Salam semua..

Hari ni saya tunaikan janji dengan menayangkan beberapa gambar kelas yang saya pegang pada tahun ini..Gambar ni setelah kelas dihias cantik..

Jam kat depan kelas

Pandangan dari belakang

Pandangan dari depan

Dah pasang tirai

Go GREEN!!!



MUla-mulanya budak-budak ni tak mau hias kelas depa..sebabnya depa rasa dah tak lama lagi nak amik SPM dan tinggalkan sekolah tapi atas nasihat dan hasutan saya, maka mereka pon akhirnya menghias kelas dengan cantik dan ceria..

Sekarang baru nampak semangat nak belajar dan suasana yang lebih ceria berbanding sebelum ni..bukannya apa..pelajar ni bila dah naik sekolah menengah semua pon jadi makin malas ya amat..dah tu nak hias kelas pon berkira..orang kedah kata 'balogh liat'..huhu...maka dengan inisiatif yang ditunjukkan..paling tak tahan cikgu kena mula dlu..baru depa nak buat..kalau tunggu depa..mau berzaman tak 'settle' hias kelas ni..

Semoga dengan 'terindahnya' kelas depa ni..maka depa lebih semangat belajar dan dapat skor dalam SPM hujung tahun ni..Amin..

To all my students, please keep up all the good works!!Chaiyokk!!Lempaqla penyakit malas hampa tu ke tepi..
KISAH KELAS 5 IBNU KHALDUN (PART 2) KISAH KELAS 5 IBNU KHALDUN (PART 2) Reviewed by Teacher Basariah on Khamis, Julai 28, 2011 Rating: 5

1 ulasan:

  1. Menjengah blog cikgu~

    Ini SMK Sultan Abdullah, Chenderong Balai? Melihat pada kelas itu macam 'familiar' sahaja. :)

    BalasPadam

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.