Khamis, Februari 28, 2013

Full!!!



 Ralit si Rafif ni tidoq..
 kan dah penuh..huhu..kena beli peti ais baru ni..


abang chaq jugak yang 'cool'


 (^_^)

Rabu, Februari 20, 2013

Bandul ringkas

Assalamualaikum..

Saja nak tunjuk ragam bebudak ni masa buat eksperimen






Dah bagi manual dan penerangan pun bleh 'blur' gak masa buat 'report'..pening2..huhu

P/S : tahun ni nampaknya kena bagi perhatian lebih kat bebudak ni..walaupun A untuk Sains dan Math dalam PMR, kalau bagi pengiraan senang pun leh kantoi lagi..(-'-)

Wassalam..

Sabtu, Februari 16, 2013

Tunggu giliran

Assalamualaikum..

Saja nak paparkan aksi bapa-bapa mithali..

Yang kat belakang tu tgh tunggu giliran..hehe

Wassalam..

P/S: Mr. Nasron, jangan mara arr..hehe(^_^)

Ahad, Februari 10, 2013

Untuk keselamatan..

 Assalamualaikum...



Dari sekadar memenuhi permintaan sang anak yang suka tgk mama dan abahnya pakai tag nama, maka terhasillah tag nama untuk sang anak juga beserta no tel ibu dan bapa untuk dihubungi..(^_^)

Jadi,macam mana.ok ke? Sabar jela..hehe

Wassalam..

Rabu, Februari 06, 2013

My dear Rafif..

     Muka budak seronok dan puas bila dah boleh meniarap..(^_^)

"Anak-anak adalah anugerah Allah yang sangat istimewa..Syukur Ya Allah atas anugerah ini..(^_^)"

Isnin, Februari 04, 2013

Sinaran Kiosk..

Assalamualaikum..

Seperti tahun lepas, saya masih menjadi penasihat Kelab Usahawan Muda di sekolah..Tahun lepas menyaksikan banyak masalah berlaku..dengan barang hilang kena curi, pekerja malas dan macam2 lagi..masalah bertambah2 apabila cikgunya yang seorang ni sibuk dengan pelajar kelas peperiksaan dan mengusung perut yang boyot..huhu..

Tahun ni dengan azam baru ditambah pula dengan guru baru sebagai penasihat kedua (anak dara lagi you..hehe) maka, insyaAllah usaha akan digandakan dan semoga keuntungan yang diperolehi halal, berkat dan lumayan seiring dengan moto: "Ke arah membentuk usahawan Islam yang global dengan izin Allah"

Jom tengok sekilas gambar kiosk yang sedang dalam fasa penambahbaikan ini..Tahun ni, kami jual 'ice blended' tau..jangan jeles..(^_^)

                                                       Bersepahla sikit..sabar je la..

Wassalam..