Isnin, Disember 23, 2013

Cuti hujung tahun 2013???

Assalamualaikum..

Tahun 2013 sudah hampir ke penghujungnya.

Ramai yang sibuk update gambar percutian masing2..saya?hmm..biasa2 saja..sekadar berulang alik ke rumah ibu dan bapa utk memenuhi tanggaunjawab sbg anak..bukan selalu boleh meluangkan masa yang lama di kampung halaman. Yer tak?

Berada di kampung sibuk dengan rutin sbg anak, ibu dan isteri..sedar2 hari berlalu dengan pantasnya..tgk2 minggu depan dah buka sekolah..Minda dan fizikal umpama belum bersedia pula..

Ok rileks..tarik nafas..hembus..apa2pun, hidup mesti diteruskan..kan?kan?

Kesian pulak dak kecik ni nak kena tinggal..sepanjang cuti ni berkepit celah ketiak je dia..huhu..sob..sob..


 Tak lama lagi, Razin pun akan melangkah ke Pasti..Pasti cemerlang..Pasti kan gemilang..gemilang..hehe...

Wassalam..



Rabu, Disember 11, 2013

Cantik toi tarikh hari ni..11/12/13 (^_^)

Assalamualaikum

Apa khabar semua? Alhamdulillah sehari selepas naik iklan rumah utk disewa tu, nampaknya rumah kesayanagan cikgu telah menemui penyewa yang sesuai..Semoga bakal penyewa akan jaga rumah ni dengan baik..Amin..

Cantik kan tarikh hari ni..Mesti ramai yang memilih utk mengabdikan kenangan terindah pada tarikh ni.Antaranya yang femes skrg ni Cik Ta dengan pasangan diala Zain. Semoga berkekalan perkahwina mereka sehingga ke akhir hayat. Sama-samalah kita doakan.

Oklah, sempena cuti-cuti sekolah ni, bawalah keluarga dan anak2 pergi bercuti yer..klu xmampu, lakukan akiviti yang menggembirakan bersama-sama anak2..(ni tahap takdak idea nak tulis ni..hehe)

Jom layan kata-kata di bawah:


Wassalam

Ahad, Disember 08, 2013

Rumah Untuk Disewa!!! - Dah disewakan yer

Assalamualaikum..

Lama tak update blog ni ntah masih ada pengunjung ke tak?huhu..

Nampak tak tajuk kat atas tu?

Maka dengan ini secara rasminya cikgu mengumumkan kesudian untuk menyewakan rumah di Ambangan Heights, Sungai Petani..huhu..sebabnya? Keputusan pertukaran anda ke negeri Kedah TIDAK DILULUSKAN..harap maklum..huwaaaa!!

Bagi menampung kos sara hidup yang semakin meningkat, sewa rumah di Perak pon dah naik RM50..bil letrik bakal naik 15%, pengurangan subsidi dll, maka sudi2kanlah menyewa rumah cikgu ni yer..

Ni serba sedikit rupa rumahku syurgaku yang ingin disewakan..


Sedikit info tentang rumah:

Akustik,
lot tepi,
4 bilik tidur + 1 stor,
3 bilik air(2 dalam bilik, 1 di luar),
1 ruang tamu,
1 ruang makan
dan 1 dapur

Okey, tu je kot utk kali ni..ada apa2 nak tanya pasal rumah boleh kontek nombor tel di atas ye...

Wassalam.