Seo Services

Kontroversi melanda MINYAK HERBA ASMAK..baca dan fahami

Semakin hari, semakin byk fitnah..
Fitnah dalam perhubungan, fitnah dlm pekerjaan,fitnah dalam dunia perniagaan..
Adakah fitnah itu satu jln untuk kita terus capai sesuatu yang kita impikan? Kadang perkara yang difitnah tak masuk akal..terus menerus meraih kepercayaan org ramai untuk menjatuhkan pihak yg dirasakan menggugat kedudukan si pemfitnah..

Perkara yg tak masuk akal : -

1) Produk yg mempunyai logo syarikat yg berdaftar dikatakan logo palsu.
2) Jika produk yang dikatakan fake  dah tukar label, kenapa masih takut..adakah sebab tak boleh lagi nak ambil kesempatan?
3) Yang di megah dan dicanang hanya lah hologram yg di tempah. Sedangkan yg dikatakan fake sedang menunggu hologram asal dari kkm sahaja..
4) Jika produk yg dikatakan fake adalah benar fake, tak masuk akal yg fake nak tukar label lain..sedangkan blh meraih keuntungan dari produk yg dikatakan ori dgn menggunakan label yg sama..
5)Ada ke produk yg dikatakan fake,sangat menjaga harga dipasaran..sedangkan yg ori blh didapati dengan harga murah dan berbagai2, yg berlambak2 dipasaran,dengan harga yg sgt2 tak masuk akal..?😅
6) Si pemfitnah menafikan mereka tidak pernah tukar label baru..ya, memang mereka tidak tukar..kerana memang bukan produk mereka, lain pengeluar, lain ramuan, lain jenama..😉

Minyak Herba Asmak terus2 difitnah dan diburukkan, sedangkan pihak kami hanya terus mempertahankan produk kami tanpa memburukkan produk lain..

Kami hanya  diajar untuk terus fokus pada perniagaan..fokus!! fokus!!fokus!! Terus menggorak langkah untuk meningkatkan jualan dgn cara yang halal..

Fikir fikirkan dan Renung renungkan..

😄 Sebagai pengguna kita perlu bijak menilai..
😄Perlu bijak memilih..

Hakikatnya...

Tiada ori utk minyak sapu
Tiada ori utk kicap
Tiada ori utk sos cili
Yg ada cuma brand masing masing 😊

#MinyakHerbaAsmak
#TeknologiNano
#ProdukRnd
#SelamatDanSuci
#MinyakAjaib
#TeamMinyakAjaib


Kontroversi melanda MINYAK HERBA ASMAK..baca dan fahami Kontroversi melanda MINYAK HERBA ASMAK..baca dan fahami Reviewed by Teacher Basariah on Rabu, Oktober 12, 2016 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.