Selasa, Oktober 11, 2016

MINYAK HERBA ASMAK

Assalamualaikum

Biasa bila batuk dan selsema kita makan ubat kan? Tapi tau tak, ubat batuk dan ubat selsema ni tak sesuai diberi kepada bayi bawah usia 2 tahun..jadi, macam mana kita nak tolong bayi tu?

Kesian kan tengok bayi batuk, bernafas tak lepas.Haa!ni cikgu nak kenalkan korang dengan minyak yang sangat bagus.

Sebab pa cikgu kata bagus? Cikgu dah guna untuk bayi cikgu si Nurin tu sejak dia lahir. Kesian tengok nafas tak selesa. Cuma titis, sapu-sapu dan gosok je, sekali keluar kahak berketul baq hang!

Kalau selsema tu,calit sikit bersin ambik kau hijau!Puas hati tengok kahak dia keluaq. Terus lenatak sedaq diri mimpi sampai ke bulan you.

Paling best, sebab tak payah kalut nak paksa dia makan ubat. Cuma titis, sapu dan gosok je. Syukur alhamdulillah..

Sangat serasi. Boleh juga digunakan sebagai minyak telon juga tau. Memang sesuai sangat bila orang kata minyak ni #mensejahterakanKehidupan

(^_________________________^)

Orang dewasa pon boleh guna tau minyak ni. Cikgu sekeluarga memang guna.Kalau batuk,kita titis, sapu-sapu dan gosok di sekitar dada dan leher je. In shaa Allah mudah keluar kahak dan cepat lega batuk.

Kalau nak beli pastikan beli minyak keluaran syarikat MINYAK HERBA ASMA MUJARAB SDN BHD tau. Setiap agen syarikat ada nombor id tersendiri bermula dari MH, SA dan SN . Pastikan anda dapat cara penggunaan yang betul dari penjual. Kalau tak berkesan, jangan salahkan cikgu tak bagitau ye,ingat ni!

Ni cikgu kongsikan sedikit maklumat tentang minyak ni

*Minyak Herba Asmak*

🐒 Syarikat Pengeluar : Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd
🐒 Pendaftaran SSM : 1189521-H
🐒 Cara Pembuatan : kilang GMP (Good Manufacturing Practice), cara pembuatan & ramuan mengikut standard piawaian KKM
🐒 No MAL KKM : Sudah difailkan di KKM, dalam proses kelulusan
🐒Status Halal : Sudah difailkan di JAKIM, dalam proses kelulusan
🐒 Hologram : Tiada hologram ( akan guna Hologram KKM selepas MAL diluluskan )
🐒 Kualiti : Formulasi khas,menjalani R&D dan menggunakan teknologi nano
🐒 Lab Test : Ada

Syarikat diasaskan oleh :
En Mohd Selodi Md Ghazali
820813-03-5889
No tel : 019- 965 6636
Pn Nor Fazilah Abd Mohd
820507-14-5262
No tel : 019- 970 8897

Alamat : 418A,Lurah Bilut Bentong Pahang

Website Rasmi : http://penawarasma.com.my
Fb page : Penawar Asma Mujarab ( 12k+)

Beribu Testimoni setiap bulan

Testimoni Terkini
sila rujuk link 1 dan 2 di bawah

album testimoni Minyak Herba Asmak 1 : https://www.facebook.com/penawarasma/photos/?tab=album&album_id=612924932223606


album testimoni Minyak Herba Asmak 2 :https://www.facebook.com/penawarasma/photos/?tab=album&album_id=613008928881873


4 ulasan:

  1. minyak herba asmak bagus untuk kegunaan seluruh keluarga...botolnya yang kecil mudah nak dibawa kemana sahaja

    BalasPadam
  2. Betul tu. Ada botol kecik juga. Memang mudah diselit dan dibawa ke mana-mana

    BalasPadam
  3. minyak herba asmak ni dengar citer ada yg palsu ek?

    BalasPadam
  4. pastikan beli daripada pengedar yang ada id sahaja. in shaa Allah selamat dan berkesan

    BalasPadam