Rabu, Julai 19, 2017

Kelebihan Minyak Herba Asmak berbanding minyak lain di pasaran

Assalamualaikum

Best ke minyak ni sis? Eh ,kalau hakak puji melambung,ekau kata syok sendiri.Tapi. memang betul pun. :-

👇👇👇👇👇

1.Minyak ni dilahirkan hasil dari ramuan herba terpilih.Ada 3 ramuan penting.Yang lain secret resepi.Hiii :-)

-Habbatussauda a.k.a jintan hitam.
-Gamat Gold.
-Pati minyak kayu putih.
Semua ni ada khasiat yang tersendiri.Nanti kita share ye.

2.Kesemua ramuan ni dimasak,di adun,digodak oleh pakar perubatan tradisional.Bukan orang biasa biasa taw.

3.Proses pembuatan minyak adalah melalui teknologi terkini.Sebab tu struktur minyak ni cair,serdak halusss dan mudah meresap ke kulit lepas disapu.

4.Semua dos atau sukatan dan jenis bahan dalam minyak ni telah lulus ujian makmal. Mudah kata,tiada bahan kimia yang merbahaya.
Menthol pun dari ekstrak tebu u olls.

5.Dibuat di kilang bertaraf GMP dan banyak memenangi pelbagai anugerah.Ang jangan tanya mana kilang tu ye.Hakak pun tak pernah tanya sebab bukan nak wat lawatan sekolah pong.ahaahaha.

6.Dah namanya buat kat kilang GMP, opkos la dijamin SUCI, HALAL dan SELAMAT.

7.Ni paling best,sedang menunggu approval dari KKM untuk dapatkan meditag hologram KKM yang ori.Proses ni ambil masa yang lama,jadi jika dah lulus akan kami heboh kan semalaya.heee

8.Kegunaan adalah pelbagai guna.Dari bayi comel cute tu sampai ke orang tua boleh pakai.

Setiap orang keberkesanan tak sama.Ikut peel badan masing masing.Ada lambat,ada yang cepat.Yang penting jangan putus asa.

Jangan malas sapu lagi lagi masa kena selsema,batuk dan asma.Kalau #malas, jawapannya #malas juga lah penyakit nak keluar dari badan.Doa minta Allah bagi sembuh tu jangan dilupain juga ya.

ok lah.Nak asar.Jom prepare for pray :-*
.
.
#MinyakHerbaAsmak

Hubungi 013 5819100 untuk keterangan lanjut.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan