Jom cantik!


Kulit Berminyak Macam Orang Minyak Dan Penuh Kotoran Pada Wajah.

Hari-hari tengok cermin muka tak cantik, tak flawless macam artis pun.Banyak produk kulit dah cuba tetap sama tiada perubahan.

Sampaikan suami tegur,
“Yang, Abang tengok kamu ni dah macam orang mati laki, kenapa teruk sangat muka tu. Rasanya banyak dah produk kamu pakai, sama je abang tengok tiada perubahan”

Hmm.. Sedih bila suami tegur, teringat aku lagu P. Ramlee ‘beginilah nasib diriku yang malang, oh.. tuhan’.

Petang keesokan harinya, suami aku pulang dari kerja membawa satu beg plastik. Aku bertanya kepadanya,
“Apa ni bang?”

Suamiku menjawab,
“Cuba buka tadi abang beli dengan rakan sepejabat abang katanya bagus untuk kulit, abang kesian tengok kamu tu”

Aku buka dan terkejut, wahh.. Sabun Skrub Kopi Plus.

Keesokan harinya aku mencuba Sabun Skrub Kopi Plus. Pagi itu sebelum suami pergi kerja suami senyum sampai ke telinga.

Hebat penangan Sabun Skrup Kopi Plus ni!

Dapatkan sekarang

Whatsapp kami
013 5819100

Atau klik link dibawah
www.wasap.my/60135819100/SSK+

#SabunSkrubKopiPlus




Ulasan