Sabtu, Oktober 21, 2017

Rawatan demam campak

Assalamualaikum

Pernah tak anda atau anak anda tiba-tiba demam suhu tinggi, tidur terkejut-terkejut dan tidak lena? Selepas suhu dan turun, mula nampak biji merah naik penuh di muka dan badan.

Masa tu gatal merenyamnya hanya Allah yang tahu. Simptom yang cikgu bagitau tu adalah antara yang dialami Nurin Busyra beberapa bulan lepas. Ada orang kata tu demam campak.

Gatal merenyamnya demam campak ni hanya tuhan yang tahu. Masa tu kebetulan ada produk baru dari
syarikat MHAMSB iaitu BEDAK ASMAK. Yang cikgu tahu bedak ni boleh digunakan untuk merawat penyakit kulit  luaran dan selamat dimakan terutama untuk ubati cirit birit dan gout.

Selepas kali pertama sapu, nampak sangat si Nurin ni tak menggaru-garu dah. Bintik merah pon makin kurang. Seingat cikgu, sapu tak sampai seminggu pulih sepenuhnya biji merah tu dan langsung tidak meninggalkan bekas. Syukur alhamdulillah 😍😍😍

Bedak ni diperbuat dari tanah liat putih berkualiti tinggi tau. Teksturnya sangat halus dan lembut, maka sesuai sangat untuk kulit sensitif terutama kulit bayi.

Nurin ni kulit dia memang agak sensitif. Kena pula dicium dek abangnya berdua tu dah merah pipi. Sapu bedak asmak ni dah gebu dan mulus semula.

Ada sekali tu kan, cikgu tersilap bagi dia makan aiskrim coklat. Habis naik merah kat pipi, mulut dan seluruh badan dia. Cuak jugak cikgu masa tu. Mujur teringat bedak asmak ni dan terus sapu. Macam magik, tak sampai 10 minit dah hilang merah-merah tu. Nurin pon dah tak menggaru lagi.

Bedak Asmak ni didatangkan dalam dua pek yang in shaa Allah mampu dimiliki oleh semua. Botol 150g berharga rm38 manakala botol mini 50g berharga rm24. Tak rugi sediakan sebotol untuk pelan kecemasan di rumah. Panau, kayap pon boleh guna. Paling menakjubkan, ramai pesakit psoriasis cari bedak ni untuk bantu rawat sakit yang dialami. Segalanya dengan izin Allah jua.

Jerawat, kudis, ruam panas, ruam lampin pon boleh berikhtiar guna bedak asmak ni. Bak kata mok cun, tepek-tepek, barulah cun. Hihi 😂😂😂

Berminat nak dapatkan bedak ni? Hubungi agen sah MHAMSB berhampiran anda tau. Pastikan beli dari agen sah dengan nombor id sahaja. Atau anda boleh juga hubungi cikgu di talian 013-5819100. Marilah berikhtiar dengan produk alami ciptaan Allah ini. 😊

Tiada ulasan:

Catat Ulasan