Seo Services

KISAH BENAR TENTANG SAMBAL HITAM MERECIQ

BERPULUH DAH,SATU YANG LEKAT

Ini adalah kisah,macam mana Mereciq ni boleh wujud.Supplier ni memang orang Pahang.Jadi dia dah biasa sangatlah rasa sambal hitam pahang kan.

Macam-macam versi ada.Satu hari,dia merasa satu sambal hitam yang sangat sedap.Memang keunikannya membuatkan dia jadi teringat.Jadi berbulan-bulan lamanya dia setia dengan sambal hitam yang sedap ni berbanding berpuluh-puluh sambal hitam lain yang pernah dirasainya.

Yang lain bukan tak sedap,tapi kadang ikan bilis tu tak nampak batang hidung pun,banyak biji cili,pedas melampau,berminyak.Tapi berbeza dengan sambal hitam yang dia beli dengan makcik tu,eh cukup rasa.Macam perfect gitu.

Maka dia pun deal dengan makcik tu,supaya makcik tu boleh bekalkan pada dia sebab dia nak komersialkan.Makcik tu bersetuju dan berkat supplier ni tolong makcik tu,dah meningkatkan pendapatan makcik tu dan dia pun boleh beri peluang pekerjaan dan menambah pendapatan sampingan kepada orang kampungnya.

Apa yang penting ialah kualitilah.Kalau tak ada kualiti,macam mana nak tolong kan.

Kita kan orang Islam,kita angkat dan bantu sokong produk orang Islam,insyaallah.Apa yang best,semua orang boleh makan sambal hitam ni tak kira kaum,agama dan bangsa.


#Alkisah #SambalHitamOriginalPahangbyMereciq #Mereciq #AsfaFood

Terdapat dalam tiga pilihan rasa: mild hot, hot dan bunga kantan

Sambal hitam bunga kantan ini lain dari yang lain. Sedap dinikmati bersama nasi atau roti

Bagaimana mau order?
Hubungi:
0135819100 Cikgu Basariah
KISAH BENAR TENTANG SAMBAL HITAM MERECIQ KISAH BENAR TENTANG SAMBAL HITAM MERECIQ Reviewed by Teacher Basariah on Selasa, Jun 05, 2018 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.