Seo Services

Produk sampah

JANGAN CARI PENYAKIT,PRODUK SAMPAH MEMANG WUJUD

Kebelakangan ni nampak macam muncul semula produk sampah di wall.Sebagai pengasas produk juga,memang lagi mudah nak cam produk sampah,sebab pengalaman berurusan dengan banyak kilang memberi banyak pendedahan dan ilmu.

Ok,nak fokus kepada skincare (penjagaan kulit).Kenapa foundation Kaisa kami tak glowing dan effect dia cuma nampak natural je?Dulu saya hampir jadi bodoh juga,tapi mujurlah dapat kilang yang baik dan bertanggungjawab.

Saya : "Ok,saya nak foundation tu glowing tau bila pakai muka flawless je,macam jenama yang ada kat pasaran sekarang."

Kilang : " Tak boleh puan,puan tahu tak foundation dekat pasaran tu dia ada bahan berbahaya dan silikon tau,sebab itu lah dia nampak glowing dan flawless.Impaknya nanti boleh rosakkan buah pinggang dan salah satu penyebab kanser."

Saya : "Betul ke?Kalau macam tu saya taknak membahayakan pengguna produk saya.Saya tak nak rasa bersalah sepanjang hayat.Biarlah lambat pun kesan dan yang penting selamat."

Selepas itu,kilang pun buatkan kami foundation yang tak glowing dan tak adalah menyebabkan kulit flawless lain macam.Hanya ada argan oil sebagai agen pelembap dan ada bagi effect licin.Selebihnya ada aloevera,yis,sakura,rose,vitamin c dan habatussauda sahaja.

Lepas ni kalau nampak muka kawan uolss pakai foundation jenis glowing flawless bagai tu silalah azankan dia.Supaya dia bertaubat cepat-cepat.
Sah ada bahan berbahaya kecuali dia buktikan sebaliknya.Jangan ingat produk skincare tak meresap ke kulit dan darah ye.Silap besar.

Sebab itu ramai pengguna yang pentingkan keselamatan jatuh cinta dengan Kaisa Skincare.Kesan lambat tapi ada.Hanya orang yang cerdik je boleh sabar,mana tak,ada yang dekat 3 bulan pakai baru nampak perubahan.Kalau produk sampah memanglah cepat kesan dia.

Oh ye,misi kami bukan untuk ubah muka orang jadi cantik,putih melepak,kami tak ada magic tu.Even kulit saya sendiri masih gelap.Apa yang kami janjikan ialah,paling kurang tekstur dan tona  kulit akan jadi lebih cerah satu tona,kulit bersih,licin dan mudah dijaga.Sebab itu tagline kami " Menjadikan wajahmu lebih baik'- tak ada putih gebu,nampak urat hijau semua.

Kami nak educate orang tentang penjagaan kulit yang betul dan kecantikan kulit (bukan wajah) milik semua orang,bukan orang yang dah semulajadi lawa je.Nak jual ubat kurus kita kena kurus dulu,tapi nak jual skincare,tak perlu jadi semulajadi cantik,cukup kulit tu cantik cukup.

Kaisa Skincare akan ada toner,nanti kilang akan keluarkan sample dulu sebab sample pertama tak dapat bagi ramai yang cuba.


Sharing by Nfam



Nak cuba kaisa hubungi:
0135819100 Cikgu Basariah
Produk sampah Produk sampah Reviewed by Teacher Basariah on Isnin, Julai 30, 2018 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.