Seo Services

DULU TAKUT SEKARANG CINTA


Kak Ayu bukan dari keluarga peniaga. Bila sebenarnya Kak Ayu mula berniaga pon Kak Ayu tak ingat😂
Yang pasti Kak Ayu dulu buat bisnes suka-suka je. Kengkonon nak income geli-geli.
Jual macam-macam juga barang. Yang untung seposen dua je pon ada. Saja suka-suka katakan.
Sekali tu, Kak Ayu kena handle kelab usahawan muda kat sekolah. Guru kena mengiring pelajar ke kursus. Pastu semasa pelajar berkursus, kami pon diberi kursus juga. Masa tu baru terbuka hati macam nak serius sketla berniaga. Hihi.
Tapi yang paling Kak Ayu tak boleh lupa bila Kak Ayu mula terjebak dengan bisnes emas. Dari situ, Kak Ayu kenal dengan mentor bisnes kak Ayu sekarang. Kak Ayu dah mula follow beliau sejak tu.
Bermula dengan modal rm2xx masa tu Kak Ayu jual ubat resdung herba. Permintaan agak baik. Asal nak guna sendiri ja tapi tak sangka ramai juga menghidap resdung. Maka berkongsi kebaikan dan terus menjual. Kemudian Kak Ayu berkenalan pula dengan Minyak Herba. Cuba guna sendiri dlu dan untuk anak-anak.
Kemudian dari 10 botol, bertambah sampai beratus-ratus botoi. Dari agen kak Ayu naik menjadi superagen dan mula guide team.
Dengan suntikan semangat dari mentor Kak Ayu, teruskan bisnes Asmak ni dan upgrade pula kepada stokis daerah. Target Kak Ayu, tahun depan nak upgrade menjadi Stokis Premium dan cover Perak.
Kita merancang Allah jua merancang. Rupa-rupanya perancangan Allah lebih baik. Pada 20hb lepas, Kak Ayu upgrade kepada Stokis Premium, setahun lebih awal dari target. Alhamdulillah.
Kak Ayu memang dah jatuh hati dengan bisnes Asmak ni dan berazam dan buat betul-betul. Dari seorang agen Kak Ayu guide, sekarang lebih 50 agen dalam team Kak Ayu. Terima kasih buat semua agen team Asmak4u057 kerana setia bersama Kak Ayu dan sudi kak ayu bantu dan bimbing kalian. Jom kita berbisnes bersama-sama dan capai impian kita.
Terima kasih tak terhingga buat suami Kak Ayu, Muhammad Nasron Abdullah, mak, ayah, semua ahli keluarga, para rakan serta pelanggan yang sentiasa menyokong usaha Kak Ayu dari dlu sampai sekarang. Jasa dan sokongan kalian semua takkan Kak Ayu lupakan.
Buat mentor Kak Ayu, Cikgu Nor Fazilah Abd Mohd terima kasih selalu tegur, nasihat dan beri banyak ilmu kepada Kak Ayu dari seorang yang tak reti berniaga sampai ke tahap sekarang. In shaa Allah Kak Ayu akan usaha sampai dapatkan apa yang diimpikan.
#Asmak4u057
#ExcellentTogether
#MenjadikanKehidupanLebihBaik
#JourneyToSuccess

0135819100 Cikgu Basariah

DULU TAKUT SEKARANG CINTA DULU TAKUT SEKARANG CINTA Reviewed by Teacher Basariah on Rabu, September 19, 2018 Rating: 5

1 ulasan:

  1. Bestnya jadi kak Ayu. Ramai agen. Akan ku ikut jejak langkahmu..

    BalasPadam

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.