Seo Services

Tips Pilih Durian

Korang pernah kecewa beli durian mahal tapi isi takde?



Meh baca tips dari bro ni👇

Saya jual durian, saya kalau jual terus offer untuk bukak terus supaya costumer tak ada masalah durian yang saya jual.in Kadang kadang saya sendiri tak jangka. Sama ada durian tu kadang2 ada buruk atau keras dalam. So paling baik setiap kali jual saya akan offer kobek sikit untuk check. Kalau costumer xnak bukak saya akan suruh costumer kalau durian rosak atau ada masalah datang tukar semula. Kesian kt pembeli sebab nak beli bukan murah, saya nak jual murah pon ambil ambil pon harga tinggi.

Saya share sikit untuk check durian yang elok Dan okey.

1. Goyang durian kalau ada gocang dalam maksud nya dah masak
2. Bau- masam ke manis. Kalau. Masam buruk, kalau manis masak
3. Kulit, kalau hitam lembik maksud ya dah buruk,. Yang terbaik keras Dan hijau.
4. Berat, kalau besar tapi ringan itu paling terbaik. Kalau besar tapi berat sgt potensi durian tu x masak adalah tinggi.
5. Pemilihan durian nak isi banyak mestiah durian bulat cantik, kalau bujur atau kepek biasanya durian isi sedikit tapi tebal dan biasanya lebih sedap.
Itu je lah saya dapat share untuk geng geng. Semoga bermanfaat. Ade dtg kuantan singgah kedai.


Kredit: Hamierul Mohamad

Pening dan panas badan lepas banyak makan durian? Minumlah air dari pangsanya ya. Pastu sapu sket minyak herba Asmak. In shaa Allah lega 😁
0135819100 Cikgu Basariah
Tips Pilih Durian Tips Pilih Durian Reviewed by Teacher Basariah on Jumaat, Februari 22, 2019 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.