Seo Services

Pastikan ASMAK baru beli

Assalamualaikum

Maaf saya terpaksa tulis kerana post di bawah telah mengelirukan ramai pihak dan mereka yang tak bertanggungjawab terus mengambil kesempatan. Ianya dari sebuah group ibu-ibu dan  saya percaya ramai lagi yang macam sis ni terkeliru dan tanpa sengaja mengelirukan orang lain.

Untuk info produk di bawah wanted kkm sbb tk berdaftar dan menyalahi undang2. Info pengeluar tak ada, kandungan diragui, hanya diletakkan hologram tampal yg print kedai printing. Siapa pun blh buat.

Ini adalah produk yang tidak berdaftar dengan KKM

Ramai terkeliru dgn produk Asmak. Minyak Herba Asmak sahaja yang sah, berdaftar, ada MAL dan hologram dari KKM. Ibu2 harus cakna dengan apa2 produk yg nak sapu pada anak. Takkan langsung tak semak label ye sebelum beli?
Hanya percaya info di Google yang tidak dikenali penulis nya. Anda kenal siapa pengeluar produk ini? Jadi apa2 nak cari siapa untuk bertanggungjawab? 😊

Banyak kesedaran telah diberi tentang produk sampah oleh para doktor, tapi produk yang tak berdaftar dgn KKM juga yang dicari. Sebelah kanan sahaja produk yang sah.

Kepada seller produk sebelah di atas, langsung tak rasa bersalah ye jual produk tiada identiti dan tak berdaftar? Nama pengeluar /owner produk anda jual itu siapa? Pernah tanya kenapa tak daftar produk ini?

Berhenti support produk tidak beridentiti dan guna logo halal palsu.

Pastikan Asmak baru beli

#PastikanMinyakHerbaAsmak #BaruBeli

0135819100 Cikgu Basariah
Pastikan ASMAK baru beli Pastikan ASMAK baru beli Reviewed by Teacher Basariah on Isnin, Mei 13, 2019 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.