Seo Services

Lemonbaton

Kaedah lemonbaton 🍋

Nih rupanya ramai yg bertanya pada saya kt wassap dan pesbuk kenapa dan apa kebaikannya.

Ok utk mummy2 yg ada baby bawah setahun biasanye kalau selsema atau batuk x digalakkan amik ubat2 klinik so saya dah dua kali guna cara nih bila anak batuk ngn selsema. mmg alhamdulilah sangat berkesan.

Minggu lepas dah 4-5 hari straight saya mandikan hayyan pagi guna lemon nih. Air suam pastuh buh sebijik sahaja lemon yg dihiris2 nk lagi selamat buang biji2 dlm lemon tuh pastu perah lemon tuh kt air suam mandian baby. Kalo bleh sebiji lemon sahaja dah memadai.sapa yg kaki beli lemon nih tahu ler mahal dia cemana kan.sbb tuh acu dia bising sbb saya rembat lemon acu dia yg spare utk buat cake hahaha

Cara mandian tuh korg rendamkn badan baby kt air lemon tuh ala2 spa gitu dia brsantai.saya sental lemon tuh kt tapak kaki dia rambut dia fuhhh fresh ngn wangi sgt. Utk kaedah lemon bath nih saya x gunakan sabun langsung sbb nak lagi cepat berkesan.

Cuba lah yer mmg alhamdulilah batuk anak hilang dan hingus pon x de. Tips untuk tak bagi hingus baby anda meleleh saya sapu kunyit di keliling hidung anak mmg alhamdulilah langsung x mngalir kuor.

Cuba yer mummy2 insyaallah 🙂

Kredit : Fb page Tips mudah hamil.



BUNYI KAHAK HILANG

Ya Allah suka nya dengar baru 3 hari guna bunyi kahak anak pon hilang 

Alhamdulillah 😊



www.wasap.my/60135819100/minyak+herba+asmak


#minyakherbaasmaktelukintan
#agentdropshipdiperlukan

0135819100 Cikgu Basariah
Lemonbaton Lemonbaton Reviewed by Teacher Basariah on Selasa, Julai 23, 2019 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.