Kispen Mama, Nurin dan MHA

MAMA TOLONG! TOLONGLAH MAMA

Dari jauh lagi dah dengar Nurin menjerit, ni tak lain tak bukan mesti jatuh, tak pun bergaduh dengan Bang Ngah Rafif . Luka lutut tu biasa lah, kadang sebelah, kadang dua belah. Siku pun tak terkecuali. Calar balar tu lumrah. Bengkak, benjol pon mama boleh ramal mungkin ada.

Sampai je Nurin depan pintu bilik, terus mama standby dengan #MinyakHitamViral nak sapu tempat luka ,benjol ,bengkak. Ye lah, #MinyakAsmak ada ibu gamat, baik sangat untuk penyembuhan luka. Mama suka sapu, sebab sekejap je Nurin cakap dah tak sakit. Dah ok dah mama,itulah dia selalu cakap lepas sapu.

Tapi kali ni, tak ada pulak luka bengkak benjol ,Nurin tunjuk kaki dia gatal. Rupanya kena gigit semut, tak apa. #MinyakAsmak Ada. Mama sapu, Nurin sengih je. Tak lama lepastu, terus sambung main. Tak sakit dah mama!

#MinyakAsmak ni memang pelbagai guna, minyak penting untuk kecemasan. Cubalah sebotol. Tak rugi. Banyak manfaat dalam satu botol.







#MinyakHerbaAsmak
#IbuGamat

#MinyakBerkhasiat

Eh tau ke kispen tu apa? Kisah pendekla. Hehe.

Why so serius guys? 😜

Mencari penawar asma, batuk, semput dan stevia mengganti gula, hubungi je nombor di bawah ni ye.
0135819100 Cikgu Basariah
Kispen Mama, Nurin dan MHA Kispen Mama, Nurin dan MHA Reviewed by Teacher Basariah on Khamis, Mei 21, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.