Seo Services

Jom Potonguler!

KAMI SEKELUARGA DAH MENCUBA POTONGULER...ANDA BILA LAGI?
.
Apa itu potonguler? Potonguler adalah produk  tanpa gula putih dan keluaran 100% muslim yang menjadi alternatif gula pertama di Malaysia dalam bentuk krimer susu dan coklat. Produk ni sangat laris kerana semua orang menggunakan gula dalam kehidupan seharian.
.
Potonguler diperbuat daripada susu sebenar New Zealand yang berkualiti. Mengandungi 70% Susu dan 30% Pemanis semulajadi iaitu stevia. Ia juga sesuai untuk yang menjaga makan & minum tanpa manis khusus untuk yang mempunyai masalah diabetis.
.
Sebagaimana kita tahu,gula putih mempunyai keburukan yang menyebabkan kegemukkan atau obesiti  dan juga dapat pelbagai penyakit kronik adalah salah satu punca ialah kanser. Potonguler juga dapat menggantikan susu pekat sedia ada dalam minuman seperti teh, kopi, masakan kuih muih, & kek serta pelbagai menu makanan.
.
Nampak tak? Siapa tak suka kan kalau dapat cuba produk yang dapat berikan manfaat kesihatan yang lebih baik?Rasa Potonguler serius sedap tau 🤤memang tak menyesal kalau beli. Harga pun murmur je, berbaloi sangat.


Ada stok lagi ni. Habis kita restock




0135819100 Cikgu Basariah
Jom Potonguler! Jom Potonguler! Reviewed by Teacher Basariah on Ahad, Julai 26, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.