Seo Services

Hidung Hampir Lompong Akibat Resdung

HIDUNG HAMPIR LOMPONG AKIBAT RESDUNG

 Bangun pagi je bersin. Kena habuk lagilah bersin. Tahap bersin tu sampai bergegar-gegar rumah. Setiap hari rasa tertekan bila hidung asyik berair saja. Pergi sekolah pon tak boleh fokus. Bila solat pon rasa terganggu.

Demikianlah derita yang dihidapi saya suatu ketika dlu. Bahagian tepi hidung jadi mengelupas je. Tangan plak asyik korek. Lama kelamaan hidung jadi sakit sangat. Mau rompong jadinya kalau situasi ni tak dirawat. Hidung pon asyik mengeluarkan bau yang tidak menyenangkan. Segan rasanya nak duduk dekat dengan orang lain.

Suatu hari ada sahabat yang perkenalkan dengan Asmak Herbs kapsul penawar resdung ni. Mulanya ragu-ragu nak mencuba. Yelah, bukannya tak pernah ikhtiar dengan rawatan resdung, tapi biasanya gagal dan kadangkala jadi lebih teruk.

 Lambakan produk tidak berdaftar juga menjadikan saya takut dengan kesan sampingan yang bakal dihadapi. Sahabat tersebut menunjukkan bukti yang produk Asmak Herbs ni berdaftar. Siap ada MAL dari KKM lagi. Harga pon cuma rm35 sebotol. Tidakla membebankan untuk dicuba.

Kapsul Asmak Herbs ini diperbuat dari bahan yang halal dan mudah ditelan. Sehari saya cuma perlu mengambil 2 biji pada waktu pagi dan 2 biji pada waktu malam.

Alhamdulillah kini bau busuk dari hidung dan telinga sudah tiada. Selesema pagi pon makin jarang saya hadapi. Saya pon dah tak perlu mengambil kapsul ini setiap hari. Hanya ambil pada ketika simptom resdung menyerang sahaja.

Hari yang dilalui semakin menggembirakan. Aktiviti harian juga dah tak terganggu akibat resdung. Terima kasih Asmak Herbs! 😍
jom rawat resdung dengan asmak herbs!

0135819100 Cikgu Basariah
Hidung Hampir Lompong Akibat Resdung Hidung Hampir Lompong Akibat Resdung Reviewed by Teacher Basariah on Rabu, Ogos 05, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.