Seo Services

Rawat Penyakit Asma Dengan Minyak Herba Asmak

Dah lama saya menghidap penyakit asma, boleh kata setiap bulan saya akan ke klinik untuk nebulizer tapi asma tetap tak baik-baik juga. Makin bertambah teruk lagi ada lah. 
 
Macam-macam cara perubatan dan pelbagai jenis ubat telah saya cuba, sampai terasa macam dah teroverdosed pulak. Malam tak boleh tidur asyik terbatuk-batuk, even tengah drive pun terbatuk-batuk sampai mengganggu pandangan nak bawa kereta. Inhaler tak boleh nak tinggal langsung. 

 Tapi Alhamdulillah lepas adik saya kenalkan Minyak Herba Asmak ni, syukur Alhamdulillah ada nampak perubahan. Tidur lebih rasa lena dan selesa, batuk pun makin berkurang. Saya sapukan ke leher, tengkuk, dada dan belakang badan. Rasa sejuk dan berangin je. 

 Alhamdulillah, terima kasih Minyak Herba Asmak! 
 # 
 #

0135819100 Cikgu Basariah
Rawat Penyakit Asma Dengan Minyak Herba Asmak Rawat Penyakit Asma Dengan Minyak Herba Asmak Reviewed by Teacher Basariah on Sabtu, Ogos 15, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.