Seo Services

MENYESAL SANGAT!

MENYESAL SANGAT!

Dah kenapa menyesal pulak ni?

Menyesallah sebab tak cuba set Asmak Hair Care awal-awal! 😭

Tak suka ke kalau jumpa dengan rawatan alternatif untuk solusi rambut bermasalah dengan harga mampu milik? Dah maciam rasa-rasa pergi buat spa rambut tau. 

Mula-mula tu shampoo & sental rambut awok tu dengan Shampoo Bunga Raya Plus, urut lembut sampai ke kulit kepala. Bunga raya yang ada dalam shampoo ni boleh bantu kurangkan masalah keguguran rambut, jadi perapi rambut dan bau semerbak wangi bak ang menaikkan mood awok yang kadang ada hangen ribut tofan tu kannn..hihi..

Jangan lupa 'maniskan' dengan minyak rambut sevenis lepas dah bershampoo. Bukan apa, minyak ni membantu untuk kekalkan kelembapan rambut, kurangkan rambut kusut & nampak berkilat sambil menyegarkan kulit kepala. Light mineral oil dengan babassu oil ni la antara bahan-bahan yang ada dalam minyak ni. 

Lepas tu malam nak tido dah? Rambut tu pun nak dimanja-manja jugak gais. Bila rambut awok dah betul-betul kering tu, oleskan dengan hair moisturizer with serum. Kalau rambut awok memang 'degil' masalah dia, kenalah bagi extra care. Hair serum ibarat vitamin untuk rambut dan 2x ganda terbaik untuk merawat masalah rambut macam keguguran. Bonus untuk rambut yang jenis kusut masai sampai terkehel leher nak sikat bila bangun pagi tu kan. InshaAllah dah tak tersekat dekat skala 8 keee 18 keee.

Jelas ke jelas? 

Masih nak biarkan lagi lebih banyak rambut gugur, kelemumur bertepek-tepeke, bau kepam masam & kusut masai? 

Yang udoh berlaki tu, takkanlah tanak goda hati suami tersayang? Biar sampai toleh banyak kalilah sebab tergoda dengan haruman semerbak set penjagaan rambut Asmak ni.

Jom laju-laju kita libas-libas rambut yang makin lama makin beransur sihat dan wangi selalu ni walau berkubang di bawah terik mentari.




0135819100 Cikgu Basariah
MENYESAL SANGAT! MENYESAL SANGAT! Reviewed by Teacher Basariah on Selasa, Oktober 20, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.