Seo Services

Minyak Herba Asmak membantu menenangkan pesakit Asma


Ingin saya kongsikan dengan semua pembaca tentang apa yg jadi pada anak saya minggu lepas. Anak sulung saya mempunyai masalah asma. Masalah ini akan menjadi bertambah teruk apabila dia mengalami demam. Saya dan suami akan sentiasa berjaga-jaga dan pada waktu malam tidur dengan anak sulung jika dia mengalami demam. 
.
Sebelum tidur pula, saya akan sapu Minyak Herba Asmak pada dada dan belakang badan anak. Namun, penyakit asma ini bukanlah suatu penyakit yang boleh sembuh kerana ubat-ubatan sebegitu. Dengan aturan Allah malam tersebut anak saya memanggil-manggil saya dan suami kerana diserang asma.  Cepat-cepat saya dan suami bawa dia ke hospital. Hospital juga boleh dikatakan agak jauh dari rumah. Sepanjang perjalanan pun saya urut-urut dada anak dengan Minyak Herba Asmak sambil baring kan dia dalam posisi meninggi. Tapi saya lihat dadanya tidak lah turun naik kencang seperti sebelum ini. Anak saya kelihatan sedikit tenang. Tak ada juga situasi mendebarkan dan tangisan dia sepanjang perjalanan. 
.
Selesai rawatan nebulizer, dalam perjalanan pulang ke rumah saya bertanya kepada anak keadaannya, untuk memastikan dia berada dalam keadaan yang selesa. Alhamdulillah, katanya dah OK. “Kakak rasa okay sikit mak, bila mak sapu minyak tu. Rasa berangin je lepastu memang lah sesak nafas lagi tapi tak teruk macam sebelum ni. 
.
Syukur saya dengar anak cakap macam tu. At least saya jumpa sesuatu yang dapat mengurangkan kesakitan yang anak saya tanggung. Saya nak cuba sapu secara konsisten pada anak. Mungkin ada perubahan lagi nanti. Terima kasih Minyak Herba Asmak. 

0135819100 Cikgu Basariah
Minyak Herba Asmak membantu menenangkan pesakit Asma Minyak Herba Asmak membantu menenangkan pesakit Asma Reviewed by Teacher Basariah on Rabu, November 25, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.