Seo Services

Kisah bisul

Bisul buat hidup jadi stress

Saya ada kenalan ni. Dia selalu kena bisul. Dalam setahun ni entah berapa biji naik bisul dia.

Biasanya kalau kena, memang kena jumpa doktor, habis banyak jugalah. Makan antibiotik lagi, ubat tahan sakit lagi.

Memang siksalah. Kadang sampai 4-5 biji tumbuh.

Saya rekemen kat dia amalkan madu dan habatussauda. Tapi dia kurang yakin.

Satu hari dia ada seorang pakcik ni beritahu elok makan ubat cuci darah. Beli dekat farmasi. Nanti selesai masalah dia. 

Dia pun ke farmasi sebab nak beli ubat cuci darah.

Lelaki berketurunan Cina tu cakap

" u nak buat apa ubat cuci darah? Makan minyak habatussauda maa, bagus untuk cuci darah"

Kenalan saya tu keluar dan call saya, dia cerita balik apa yang lelaki di farmasi tu bagitahu.

Saya cakap dengan dia.

"Tengok, orang Cina pun tahu kelebihan habatussauda.

" Apa lagi,amalkanlah dari sekarang. Elok ambil dengan madu. Nak amal pemakanan sunnah ni kena yakin, baru menjadi. Jangan lupa berdoa dan berselawat, semoga diberikan kesihatan yang lebih baik. "

Kenalan saya pun berazam nak amalkan konsisten. Semoga dia cepat baik. 

Kisah benar dari Pantai Timur 

Dengarnya ada promosi beli madu dapat habatussauda free. Nak best lagi beli Minyak Habatussauda yang Asmak tu jenis spray, mesra pengguna.

Beli 3, satu dalam beg travel, satu kat rumah, satu lagi untuk hadiahkan pada yang tersayang.

Ada gift mini kad Al Kahfi juga. Bestnya 😍

Grab sekarang







0135819100 Cikgu Basariah
Kisah bisul Kisah bisul Reviewed by Teacher Basariah on Selasa, September 21, 2021 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.