Seo Services

KISAH SAYA SEMASA MENGANDUNGKAN ANAK NO 4.

KISAH SAYA SEMASA MENGANDUNGKAN ANAK NO 4.

Buka buku 30.8.22 hb saya 13.2 memang cantik. Saya makan ubat klinik macam biasa. Sampai saya cek semula hb saya pada tarikh 19.12.22 hb saya turun 11.1

Time tu rasa ok lagi, sebab normal la kan hb turun sebab baby membesar. Beli juga susu yang tengah viral ni konon nya boleh naikkan hb saya. Ada juga beli jus naikkan hb pun x naik juga. Malah turun hb saya lagi ada..

Sampai la saya ambik MINYAK KELAPA DARA keluaran asmak. Saya amalkan sejak kandungan saya 30 minggu. Sampai saya cek semula kat klinik alhamdulillah hb saya mula naik 11.1 sehingga 12.2. ☺️☺️

Kalau ikutkan doc suruh saya makan 2 biji ubat klinik. Tapi saya ambik 1 biji sahaja sebelum tidur dan pagi saya amalkan minyak kelapa dara.

Last cek naik lagi 12.7 ketika kandungan saya 36week 6day. Alhamdulillah minyak kelapa dara Asmak memang terbaik.

Puan haniey,
Jelai, N.Sembilan

Berminat dengan produk Asmak? Jom dapatkan produk asmak dengan cikgu Ayu. 😊

Boleh whatsapp kami dengan klik link di bawah.


Nak terus datang ke centre kami? Boleh waze ya 😁

Asmak Distribution Centre Teluk Intan

Anda ada  akaun Tik Tok? Jom follow kami dan dapatkan pelbagai produk Asmak di shop Cikgu Ayu Asmak ya (^_^)


0135819100 Cikgu Basariah
KISAH SAYA SEMASA MENGANDUNGKAN ANAK NO 4. KISAH SAYA SEMASA MENGANDUNGKAN ANAK NO 4. Reviewed by Teacher Basariah on Selasa, Mac 28, 2023 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.