Selasa, Mei 23, 2017

Bebas asma dengan Rm39!

Assalamualaikum

KISAH INI ADALAH KISAH BENAR YANG BERLAKU PADA DIRI SAYA

Macam tak percaya saya sebenarnya..Takkanlah hanya dengan minyak herba boleh sembuh asma?Takkan sapu-sapu dah elok?Macam tak masuk akal.Inilah antara persepsi awal saya.
Tapi akak ni dah tunjukkan banyak bukti testimoni kat saya.Ada semua peringkat umur yang dah berjaya sembuh asma.

Dengan tidak yakin saya pun cubalah bagi minyak tersebut pada anak saya yang dah lama asma.Anak saya ni kalau tak pergi hospital ambik nebulizer tak sah.Malam-malam tengah tidur terpaksa ke hospital ambik neb bila asma dia menyerang.Saya pun ada asma.Nasib baik isteri tak ada asma.Bolehlah dia tolong bawa kereta bila saya kena asma sampai tak boleh nak buat apa.

Macam-macam saya dah cuba sebenarnya.Tapi semuanya tak berkesan.Ada yang cadangkan pemakanan dan supplement.Tapi tak boleh nak konsisten la.Lagipun nak kena makan setiap hari.Mana saya mampu nak beli mahal-mahal tambahan pula asyik lupa.
Oklah ..saya cuba minyak akak tu dengan tak berapa yakin.Tapi akak tu pesan "Dik,kalau nak cuba,kena yakin tau.Minyak ni cuma asbab je.Semuanya atas izin Allah swt.Adik kena yakin minyak ni boleh jadi asbab kesembuhan adik.Barulah boleh sembuh.Ikthiar ye dik,yang penting awal-awal ni konsisten dan istiqomah.." kata kakak tu pada saya.

"Ye la akak..saya cuba"
Balik rumah,saya pun sapu pada anak saya yang kebetulan memang tengah asma dan kena bawa ke hospital setiap hari.Tak sampai sejam sapu,anak saya muntah-muntah.Habis keluar kahak dan lendir.Baru teringat..akak tu dah pesan..kalau muntah,baguslah.Maknanya kahak dia banyak.Biar ia keluar..
Subhanallah...Maha Suci Allah.Malam tu saya tak perlu dah ke hospital sebab lepas anak saya muntah tu..dia tidur dengan lena sekali.Macam tak percaya saya dibuatnya.Esok saya suruh isteri sapu je hari-hari.

Saya pun pakai untuk diri sendiri.Saya pakai kerap macam akak tu ajar.Selalunya kalau tugas saya tu kena stay di ofis dan kena aircond,saya cepat kena asma.Tapi alhamdulillah,sejak amalkan minyak tu..saya dah tak kena asma lagi!
Kini dua bulan dah berlalu.Sejak gunakan minyak ajaib ni,kami sekeluarga dah jimat banyak.Tak perlu ke hospital,jimat masa,wang ,tenaga dan rasa lebih tenang.Sekarang saya pakai malam sahaja lah.Syukur..akhirnya ada juga penawar untuk penyakit asma ni.
Saya suruh mak mertua saya yang asma pun guna,syukur dia dah sihat sangat sekarang.Dah boleh pergi surau lagi.Sesekali dah boleh ikut kami pergi berjalan.Kalau tak dulu duduk di rumah je tak larat nak ke mana-mana.Mak mertua saya kata minyak ni lenguh,sakit badan dan lutut pun boleh sebab dia saja cuba,menjadi.

Betullah akak tu cakap,minyak ni juga boleh pakai untuk sakit gigi,tergeliat,terbakar,lenguh,sakit badan,bengkak selain semput,lelah,asma,batuk,selsema dan kahak.Memang kena ada di setiap rumah minyak herba yang ajaib ni.

Kalau anda pun ada masalah asma,batuk,selsema,kahak dan yang sewaktu dengannya macam kat atas ni,boleh hubungi penjual minyak yang akak tu cerita.Ini contact dia :

Nama : Cikgu Basariah
013-5819100
Whatsapp je "Minyak" kat no dia..nanti dia balas.

Semoga dengan perkongsian pasal minyak ajaib ini boleh menyelesaikan masalah anda semua.
Simpan no penjual tu..jangan lupa
Rm39 je sebotol.Bukan mahal pun berbanding apa yang anda akan dapat.

Harap perkongsian tentang minyak ajaib ini bermanfaat.Saya cerita sebab dah berkesan pada saya,insyaAllah berkesan kepada orang lain juga :)
Kini hidup kami bertambah ceria selepas sembuh dari asma.Dah boleh berjalan-jalan ke sana sini tanpa asma.Anda pun boleh !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan