Khamis, Mei 25, 2017

Gastrik oh gastrik

Assalamualaikum

DULU, COKLAT TEMAN SETIA AKU.

Teringat kak umi sorang teman ni. Atie nama dia. Atie ni de #Gastric sejak dari remaja lagi.Kalau lambat makan,perot mula memulas sakan. Ulu hati terasa pedih.Air mata jadi peneman.

Atie ni takut ubat.Jadi, kalau terkena gastric dia makan #Coklat.Kata atie,kalau makan coklat gastric dia mesti ok.Kurang sakit katanya.Bila tanya kenapa coklat, bukan makanan lain macam susu ke?Jawab atie,agaknye sebab manis kot. Makan coklat sakit dia akan kurang.  Lagipun, dia tak suka susu.Coklat suka lah. Pulakk dah.

Semakin meningkat usia, Atie sering alami gastric.Satu hari,dia terbaca testimoni satu minyak ni bagus untuk legakan sakit akibat gastric.Terus Atie beli RM39 sebotol. Ada kandungan gamat gold,pati minyak kayu putih dan habbatussauda.Wah,ini herba terbaik ni.Atie nekad nak cuba sebotol.Lagi pun dia taknak ambil coklat dah.Takut kencing manis pikirnya.

Alhamdulillah, sekarang kemana je dia pergi, #MinyakHerbaAsmak jadi teman setia.Bila gastric datang, Atie cuma sapu kat perut dan keliling pinggang je. Bangun tido,lega dah sakitnya.Tak perlu coklat lagi.Yahoo.Syukur sangat.

Eh, korang tau tak gastric tu apa?Ni ha kak umi dah siap gugel kan untuk korang.Mohon baca ya.Nanti boleh la jadi doktor anak sendiri. kot diorang tanya kan 'mommy,gastric tu apa?coklat ke?sedap tak?' Mommy is garu kepala sambil gigih skroll fb kak umi.heh!

#MinyakHerbaAsmak
#SapuanYangMelegakan

#KakUmiSharing


LEGAKAN KESAKITAN ANDA DENGAN SEBOTOL MINYAK HERBA ASMAK
10ML RM18
30ML RM39
HUBUNGI: 0135819100 (BASARIAH)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan