Rabu, Jun 21, 2017

Punca resdung

Assalamualaikum

Percaya Atau Tidak Hampir Semua Orang Mempunyai Resdung, Rawat Segera Sebelum Memudaratkan

Saya mempunyai resdung dari kecil lagi. Bila bertanya pada kawan-kawan mereka mengatakan "Aku tiada resdung".
Tapi aku tak percaya semua tu, kata mak semua orang mempunyai resdung samaada teruk atau pun tidak.

Ketahui punca-punca resdung

Jangkitan virus
Alahan
Bakteria
Udara tercemar dan bahan kimia
Mandi di kolam renang
Jangkitan kulat (Fungi)
Merokok
Kekurangan air atau udara yang kering


Tanda-tanda resdung

Hidung berair dan kesesakan.
Sakit kepala.
sakit di bahagian muka.
Deria bau dikurangkan.
Nafas.


Bila anda rasa mempunyai tanda-tanda seperti diatas rawat segera takut lebih merbahayakan.

"Salam kak, saya baru makan 10 biji je ubat Asmak herbs tapi dah tak bersin lagi. Hahaha.. Yang tu best, kalau tak bangun pagi bersin dulu la. Ni dah okay muka tak gatal-gatal dah. Nanti nak standby jugak la ubat ni, biar selalu ada. Tq kak"

Kelebihan Asmak Herbs
Diperbuat daripada herba terpilih yang diproses sendiri dari awal sehingga akhir dengan prosedur yang ketat, bersih dan suci.
Bebas bahan kimia berbahaya dan kandungan semula jadi 100%
Menggunakan kapsul halagel
Melegakan resdung seawal 3-14 hari bergantung kepada tahap resdung.
Makan bila perlu sahaja apabila dah semakin baik boleh hentikan pengambilan. Jimat bukan?
Dihasilkan dari kilang bertaraf GMP dan HALAL
Sesuai untuk semua dari umur 3 tahun dan keatas (tidak sesuai ibu mengandung)


Tidak perlu rawatan yang melecehkan, membuang masa dan kos yang tinggi dengan adanya Asmak herbs.

Tunggu apa lagi dapatkan untuk mengurangkan masalah resdung anda.

Harga yang sangat mampu milik

Whatapps cikgu di talian di bawah
013-5819100

www.wasap.my/60135819100

#AsmakHerbs

Tiada ulasan:

Catat Ulasan