Rabu, Julai 26, 2017

Miliki rambut sihat dan cantik

Nak citelah kan.
Akak ni memang miliki rambut yang lebat, hitam pekat gitew sejak azali.
Tapi sejak bertambah matang ni, banyak sangat rambut yang gugur dan rosak.

Stress tau bila bangun pagi.
Rambut melekat kat bantal,cadar, atas lantai pun ada.
Dah macam-macam produk akak guna.
Tapi tak berkesan.

Alhamdulillah, sejak guna #shampooBungaRayaPlus ni masalah rambut gugur makin berkurangan.
Kelemumur pun takut nak dekat.
Gatal kepala langsung tiada.

Rambut berbau harum, cantik berkilat.
Suami pun makin sayang tau.
Rambutkan mahkota wanita.
.
Jom CANTIK UNTUK SUAMI.
Sape kata wanita bertudung tak mampu miliki rambut yang sihat, cantik dan menawan?

Akak lah orangnya tu...hi hi hi


Hubungi: 0135819100 (cikgu basariah) untuk mendapatkan shampoo ni 😘

Tiada ulasan:

Catat Ulasan