Seo Services

Bedak Asmak Terbaik Untuk Kulit Cantik Semulajadi

Assalamualaikum

Tahukah anda apakah itu Bedak asmak?

✨Bedak Asmak diperbuat dari tanah liat putih yang berkualiti tinggi dan terbaik di dunia dan ditambah dengan air bertapis (tanpa klorin).

Info Tambahan tentang produk

✔Selain merawat ruam,ia juga sesuai untuk semua jenis penyakit kulit seperti psoriasis, ekzema, gatal-gatal,kudis buta, kayap, demam campak dan lain-lain yang berkaitan dengan penyakit kulit

�Nak tahu kelebihan Bedak Asmak ni?

💘Bedak ini dihasilkan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral semulajadi.

💜Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.

💚Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut .

💙Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.

💚Selamatlah anak-anak anda terutama yang masih bayi, sebab kandungannya dari 100% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus.

🌹100% semulajadi serta sunnah nabi S.A.W. Ini kerana ia salah satu cara Nabi SAW mengubati penyakit kulit seperti yang terdapat di dalam Hadith Sohih di atas yang membuktikan Nabi SAW menggunakan tanah liat mengubati penyakit kulit dan lain-lain penyakit.






Hubungi 0135819100 Cikgu Basariah untuk mendapatkan produk istimewa ini. Agen dan pengedar diperlukan di seluruh negara. Hubungi segera!


Bedak Asmak Terbaik Untuk Kulit Cantik Semulajadi Bedak Asmak Terbaik Untuk Kulit Cantik Semulajadi Reviewed by Teacher Basariah on Khamis, Disember 21, 2017 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.