Kek buah terlajak sedap

Assalamualaikum

Siapa kat sini penggemar kek buah kukus?

Cikgu sebenarnya tak berapa minat kek buah ni. Kalau makan mesti rasa macam tak mau tambah dah.

Tapi ni, pertama kali cikgu jumpa kek buah yang giler sedap. Makan je tak reti nak stop.

Lembut, gebu dan tak kering. Moist je masuk dalam mulut melting gitew..aduss..meleleh ayaq lioq baq hang!

Paling best, kek buah ni tahan lama dan tak guna bahan pengawet berbahaya tau.

Dihasilkan menggunakan butter berkualiti tinggi dengan gabungan buah-buahan segar lagi enak. Adoila tak tau nak habaq macamana kesedapannya ni.

Rasa sekali pasti nak berkali-kali.

Nak cuba kek buah kukus ni kontek cikgu tau! Dijamin puas hati.

Lembut, gebu dan enak sangat

Sesuai dimakan pada bila-bila masa. Tak terlalu manis just nice. Nyum!nyum!


P/s: Jangan risau kek ni selamat untuk dipos.

Jangan tunggu lama-lama. Hubungi cikgu sekarang!
0135819100 Cikgu Basariah

Ulasan

Catat Ulasan