Seo Services

Lawak santai

Assalamualaikum

Terima sebuah lawak di petang yang indah 😂

Semalam gi isi minyak kete. Ada sorang akak yg tukang isi minyak ni tegur saya. 

Makcik Pam Minyak : Awak keje kerajaan kan? 

Saya : Ye kak.. (Sy pakai jaket Kastam.)

Makcik Pam Minyak : Kan kita dah ada PM baru, kenapa awak tak dibuang keje lagi?? 

Saya : Aik.. Kenapa kak? 

Makcik Pam Minyak : Yela, kita kan dah bertukar kerajaan. Kenapa awak masih keje kerajaan? Bukan ke dah dibubarkan kerajaan yg lama?? 

Saya : Kalau betul semua pekerja awam dibuang kerja sebab PM baru, takde lah polis nak eskot Tun M selepas g angkat sumpah nanti kak. 😂

Makcik Pam Minyak : Patutnya kan, bila kerajaan dah bertukar baru, semua pekerja kerajaan sebelum ni kena diberhentikan. Cari pekerja baru plk. Tak adil la mcm tu kan.. Bg la kt org lain plk keje kerajaan. 

Saya : Bukan senang nak rekrut pekerja baru kak. Pekerja awam berjuta kot 😂 Nanti sape nak interview pekerja baru kalau semua dibuang keje? Hihi.. Kucar kacir Malaysia xde polis, xde tentera. 

Makcik Pam Minyak : Kan ada list siapa rakyat Malaysia. Hantar je la surat kat rumah masing2 kata dijemput jadi pekerja awam. 

Saya : Sape yg nk taip surat juta2 tu kak? 

Makcik Pam Minyak : Ehh Tun M la taip. 

Saya : 😑😑😑😑😑😑 (Aku salah berdebat dgn org yg "special" daaaaa..) 😂

#PenatAkuMelayan 😜

Copy paste

Testimoni minyak asmak untuk tonsil

Nak beli minyak asmak? Hubungi:
0135819100 Cikgu Basariah
Lawak santai Lawak santai Reviewed by Teacher Basariah on Sabtu, Mei 19, 2018 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.