Seo Services

Fakta emas anda perlu tahu

LAGI JATUH LAGI ORANG BELI

Emas ni kalau kita betul-betul minat dan selalu mengikuti perkembangannya, kita pasti tertarik untuk memilikinya tak kisah lah samada dibeli sekadar perhiasan mahupun dibeli untuk dijadikan simpanan. Biasanya orang akan membeli emas untuk dijadikan simpanan disamping sebagai perhiasan diri. Ada yang minat kumpul gelang, ada yang minat kumpul cincin dan macam-macam lagi.
.
Bila tengok harga emas tinggi kebanyakkan akan jadi takut nak beli disebabkan harga semasa. Nasihat saya jangan takut, simpan sikit-sikit dulu dan bila cukup duit pergi beli. Tak rugi kalau kita beli emas ni. Bila harga naik, kita pun *“happy”* sebab boleh jual dengan harga yang tinggi kalau kita nak pakai duit. Bila harga rendah lagi la kita *“happy”* sebab kita boleh beli lagi dan lagi dan lagi lepastu bila harga naik kembali wahhhh untung teruk kita.😍
.
Orang akan serbu beli emas sebagaimana yang berlaku di negara China pada tahun 2013. Ada kedai emas sampai kehabisan stok! Bahkan di Malaysia pun sama, jualan kedai emas seminggu dikatakan bersamaan dengan sebulan jualan pada waktu-waktu biasa! Maksudnya, lagi harganya jatuh, lagi orang berebut-rebut membelinya.
.
Beza emas dengan duit kertas bila harga jatuh ialah emas ni kalau jatuh harganya ia tetap emas dan akan sentiasa bernilai sepanjang zaman. Beza pula dengan wang kertas, kalau jatuh nilainya ianya adalah sehelai kertas yang tiada berguna lagi.  Bahkan sejarah membuktikan, kesemua wang begitu akan berakhir dengan nilai intrinsiknya yang sebenar iaitu KOSONG!
.
*PERCAYALAH* dengan adanya emas ini dalam keluarga anda, anda pasti terselamat dari masalah terutama masalah kewangan. 😇


Jadikan emas sebagai ahli keluarga anda. ⬅

0135819100 Cikgu Basariah
Fakta emas anda perlu tahu Fakta emas anda perlu tahu Reviewed by Teacher Basariah on Khamis, Julai 19, 2018 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.