Seo Services

BOSAN AKU ASYIK HADAP BENDA YANG SAMA

Assalamualaikum

Saya ni kalau bab ubat memang saya benci. Cerita dia macam ni.

Saya ni boleh dikatakan senang sangat demam. Kalau kena hujan mulalah selsema lepastu demam. Kadang tak larat nak makan ubat yang berlainan.

Bila selsema kena makan panadol, bila batuk kena makan ubat batuk. Benda ni semua buat saya rimas dan benci kadang-kadang. Yelah kena hadap ubat yang berbeza-beza.

Sampai satu masa saya cerita dekat kawan sekerja saya.

“mana nak cari ubat yang boleh settle masalah aku ni ek” 😪

Kawan saya terus keluarkan Minyak Herba Asmak dari beg dia. Mula saya pelik minyak apa pulak ni sedangkan saya nak ubat bukan minyak.

Dengar kawan saya becerita fuhhh ternganga saya. Memang ini yang saya cari selama ni.

Saya pun belilah satu dan bila datang je penyakit saya tu saya pun sapu dekat bahagian yang disyorkan seperti yang diberi dalam panduan memakai minyak ini.

Selesema pun jadi lega, batuk pun tak kerap dan pening pun hilang. Memang mujarab minyak ni. Memang terbaik laaaaaa

Lepasni tak payah makan macam-macam ubat dah. Dengan adanya Minyak Herba Asmak ini saya tak perlu risau lagi.

Kenapa perlu bayar lebih ?? Minyak Herba Asmak kan hadooooo.😊

Berminat ??

PM sekarang

www.wasap.my/60135819100/minyak+herba+asmak


Sekarang ni bukan zaman ibu ayah tibai anak sampai lembik. Gunakan teknik berdiskusi dan toleransi. Dah lama rasulullah ajar. Kita je tak nak ikut. Jom sama-sama amalkan. Anak kan, saham kita di akhirat kelak 😃

BOSAN AKU ASYIK HADAP BENDA YANG SAMA BOSAN AKU ASYIK HADAP BENDA YANG SAMA Reviewed by Teacher Basariah on Selasa, Disember 18, 2018 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.