Seo Services

MINYAK RAMBUT PALING BEST

Sevenis oil pilihan kami sekeluarga

Oh minyak rambut!

"Mu pakai minyak wangi ke, semerbak bau ni, suweet-suweet je. Bau tak menyakitkan." Sapaan adik.

"Aku tak pakai minyak wangi la, aku amalkan hari-hari minyak rambut ni, ala, aku jual asmak. Aku pakailah jenama asmak. Sevenis hair oil. Sejak berminyak rambut ni, rambut aku tak mengerbang lagi, yang paling penting seharian bertudung, bau hapak pun tiada."

Selang beberapa minggu.

"Betullah, aku pun dah jatuh cinta dengan minyak ni. Sampaikan anak aku si Aisyah tu tiap kali selepas mandi, nak pulak disapu minyak pada rambut. Tau jelah rambut macam 'manggi', kusut yang amat. Lega aku rasa. Kerja pun jadi mudah."
.
.
Tulah penangan sevenis hair oil yang diperbuat dari 7 minyak berkualiti tinggi. Salah satu bahan premium ialah Light Mineral Oil yang berfungsi mengekalkan kelembapan, mencegah rambut daripada kusut, dan membuat rambut tampak lebih bercahaya.

Antara bahan lain ialah tea tree oil, babassu oil, virgin coconut oil, castor oil, olive oil dan argan oil. Semuanya berfungsi untuk menyelesaikan masalah rambut.

Leganya dah jumpa solusi bagi mahkota di kepala. "Aku dah tak risau masalah kutu pada anak-anak aku. Sejak bersevenis, dah kurang menggaru di kepala." Celah adik sewaktu bersembang di telefon.

Hak pada rambut adalah di sapukan minyak. Ni pun salah satu sunnah nabi. Jom, jaga rambut kita. Cantik dapat, pahala pun dapat.


#Sevenishairoil
#AnakSihatHatiTenang
#WeAreFamily


Kredit : Rahimah Muda

0135819100 Cikgu Basariah
MINYAK RAMBUT PALING BEST MINYAK RAMBUT PALING BEST Reviewed by Teacher Basariah on Jumaat, Februari 15, 2019 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.