Seo Services

Kenapa kena pilih Shampoo Bunga Raya?

Nak tahu apa beza kebanyakan Syampoo di pasaran dengan Syampoo Bunga Raya Asmak?

Cer tengok dibawah👇

Pilih dengan bijak demi kesihatan keluarga

Kebanyakan Syampoo dipasaran terkandung bahan kimia yang boleh memudaratkan kesihatan anda untuk jangka masa panjang.

Tahukah anda SLS adalah bahan kimia yang terkandung dalam detergent basuh baju & pinggan, ubat gigi dan sabun yang digunakan untuk mop lantai bagi mendapatkan buih yang banyak. Tak caya cuba check syampoo yang anda guna sekarang. Ada tak bahan kimia SLS dan bahan kimia macam dalam gambar kat atas tu?

Sebab tu kebanyakan syampoo menghasilkan buih yang banyak. Anggapan kita lebih banyak buih, lebih bagus dan bersih ternyata salah. Akibat penggunaan yang kerap, rambut akan menjadi rapuh dan mudah gugur, kelemumur, gatal-gatal serta kulit kepala yg berminyak atau terlalu kering. Irritasi pada kulit serta mata dan bagi kes yang serius boleh membawa kepada kebutaan dan kanser.

Ramai juga customer yang selalu tanya kenapa Syampoo Bunga Raya (SBR) lebih mahal dan kurang berbuih berbanding syampoo jenama lain? Salah satu sebabnya kandungan dalam SBR ni terdiri dari bahan semulajadi yang susah untuk didapati dan terpaksa melalui pelbagai proses saringan yang menyulitkan untuk dijadikan Syampoo. Dan yang pasti tiada bahan kimia berbahaya serta selamat digunakan oleh kanak-kanak sehingga golongan veteran.

Jadilah pengguna yang bijak. Pilihlah Syampoo yang selamat di samping dapat memberi kesan yang lebih optimum untuk mahkota anda. 😊

Shampoo Bunga Raya Plus pilihan yang suci dan selamat 💓


#InfoSyampooBungaRaya
#AnakSihatHatiTenang
#WeAreFamily

#Gempur057

0135819100 Cikgu Basariah
Kenapa kena pilih Shampoo Bunga Raya? Kenapa kena pilih Shampoo Bunga Raya? Reviewed by Teacher Basariah on Jumaat, Mac 15, 2019 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.