Penawar Batuk Selesema Mujarab

Bila anak tak sihat .  Batuk selsema tak baik-baik. Ibu mana yang tak risau kan? Nak bagi makan ubat saja pun ibu-ibu rasa risau .

Sis Shima ni risaukan anak dia yang batuk tak baik². Usia 3 tahun. Hilang selera makan.

Dah berikan ubat batuk tapi bila makan ubat batuk ngantuk nya lain macam . Jadi sis Shima guna alternatif lain, sapu minyak herba asmak.

Mula beli 6/08/2019 , keesokannya hari sis Shima wasap bagitau banyak keluar lendir selsema .

Kat sini sebenarnya dah nampak #minyakAsmak ni dah mula membantu melonggarkan saluran pernafasan dan legakan kegatalan tekak anak yang ber  Nur Ufaira .

Kemudian sis Shima teruskan sapuan dan beri feedback , anak nya dah mula nak menjamah makanan.

 #Alhamdulillah

Semalam Sis Shima wasap lagi. Dah ada perubahan katanya selepas seminggu guna #minyakAsmak ni.
Batuk Nur Ufaira dah berkurang . Lendir @hingus juga dah berkurang.

Syukur . Kegembiraan untuk sis Shima bila anak dah kembali sihat.

Kredit to : Sinar Insyirah




Ingin mencuba produk Minyak Herba Asmak ini, hubungi:
0135819100 Cikgu Basariah
Penawar Batuk Selesema Mujarab Penawar Batuk Selesema Mujarab Reviewed by Teacher Basariah on Rabu, Ogos 14, 2019 Rating: 5

Tiada ulasan:

Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.