Seo Services

Kisah JAG

Assalamualaikum

Ada seorang customer ni dah lama nak beli Jus Asmak Gold. Tertarik nak cuba katanya sejak tengok iklan. Sebelum ni dah cari merata seller yang menjual. Semuanya jauh kena by pos. Padahal ada je yang dekat rumah. Baru ada rezeki berjumpa. Customer, parent kepada anak murid sekolah suami.

Tujuan utama, nak berikhtiar untuk ibunya yang alami masalah batuk berpanjangan yang agak teruk. Beberapa hari kemudian lepas cuba, dia bagi testimoni positif dari diri sendiri dan juga ibunya.

"Aida, kak nak bagitau ni. Rasa teruja pula nak share "
.
"Time akak sakit tekak, batuk dan selesema. Memang rimas sangat sebab gatai habis mata. Kak minum Jus Asmak Gold tiga hari tiga malam. Hari ni dah lega semua batuk, selesema dan sakit tekak tu. Untuk mak akak pon berkesan tau. Dia dah lama batuk. Setiap kali batuk mesti sampai sakit perut dan berlarutan berbulan sementara nak lega. Pernah sampai 3 bulan lamanya. Dah minum pelbagai ubat gitu juga jadinya.Tak berapa nak okey. Kali ni cuba Jus Asmak Gold dengan izin Allah beransur baik la Aida "
.
"Happy sangat la Aida, lepas habis sebotol ni akak nak repeat order lagi ya "

Puan Juliza, Kedah
.
.
Syukur Alhamdulillah, bukan setakat customer je yang happy. Kita sebagai seller pun happy kan bila dapat feedback macam ni ?
Apa pun jua, kita berikhtiar. Allah yang menyembuhkan. Semua ni adalah asbab. Mencegah lebih baik dari merawat. Sediakan sebotol Jus Asmak Gold di rumah untuk minuman kesihatan keluarga.



#JusAsmakGold
#MensejahterakanKehidupanAnda

0135819100 Cikgu Basariah
Kisah JAG Kisah JAG Reviewed by Teacher Basariah on Ahad, Februari 23, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.