Seo Services

Rahsia kulit selembut bayi

LEMBUTNYA KULIT DIA 😍

Best kan bila kulit selembut bayi? Disentuh licin dan gebu je.

Jom berkenalan dengan dua jenis losyen dalam Asmak ni.

Yang pertama ni Asmak Baby Care losyen. Losyen ni dicipta khas untuk baby tapi mommy baby pon boleh guna tau. Dengan aroma herba yang lembut, sangat menyegarkan dan memberi keselesaan pada kulit.

Losyen ABC ni kalau urut lembut kat perut baby mudah dia kentut pot pot. Hehehe. Minyak bunga cengkih dan minyak halia tu yang bagi efek berangin lembut gitew.

Ekstrak portulaca dan aqua pula membantu mencerahkan kulit dan merawat masalah kerengsaan kulit di samping dapat memudarkan parut. Best kan?

Buat mommy yang rasa banyak parut rekahan di perut dan selulit, ha, mommy bolehla cuba 'Mummy Lotion' dalan Set Care Me By Asmak ni.

Kandungan Argan Oil dalam 'Mummy Lotion' ni membantu memudarkan kesan rekahan dan parut tau. Minyak kayu putih dan ekstrak halia pula memberi efek rasa berangin dan panas yang dapat membantu mengurangkan kesakitan di bahagian pinggang, lenguh-lenguh pada badan dan jika diguna secara konsisten mampu mengecilkan bahagian badan serta menjadikan mommy lebih langsing. Best kan?

So mommy nak cuba yang mana?

#ABClotion #MummyLotion #AsmakCareMe #AsmakBabyCare

#SelembutBelaianKasihIbu



0135819100 Cikgu Basariah
Rahsia kulit selembut bayi Rahsia kulit selembut bayi Reviewed by Teacher Basariah on Selasa, Februari 25, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.