Seo Services

Rambut mula tumbuh selepas 10 hari 😇

Assalamualaikum

WAH TERUJANYA, HANYA 10 HARI RAMBUT DAH MULA TUMBUH
.
.

Ibu mana yang tak risau bila tengok anak berumur hampir setahun masih tak tumbuh rambut lagi. Macam-macam cara &  petua dah ibu surfina mencuba tapi masih tetap sama.

Niat di hati nak bergaya di hari lebaran, maklum la anak perempuan  tunggal mestilah nak nampak kemas & cantik kan.

Suatu hari ibu Surfina ternampak iklan di ruangan kelab ibu hamil malaysia tentang kebaikan minyak rambut. Hati ibu mana tak teruja bila melihat testimoni yang berjaya melebatkan rambut. Ibu Surfina tidak berfikir panjang, terus contact saya.

Pada malam itu juga, ibu surfina datang kerumah untuk membeli minyak rambut yang di kenali Sevenis Hair Oil. Tanpa membuang masa ibu surfina cuba mengunakan sevenis hair oil malam itu juga.

Selepas 10 hari menggunakan Ibu Surfina menghantarkan gambar kepada saya keadaan rambut Surfina, alangkah gembiranya bila melihat gambar yang di tunjuk oleh ibu surfina rambut anaknya telah tumbuh. Betapa gembira ibu surfina bila rambut yang di tunggu selama ini tumbuh akhirnya..

Saya juga turut gembira sebab dapat sebarkan kebaikkan pada orang ramai. 😀

Ibu-ibu di luar sana ada masalah sama atau seakan ibu surfina boleh cuba botol kecik atau dapatkan sample dari pengedar yang sah.

#SevenisHairOil




0135819100 Cikgu Basariah
Rambut mula tumbuh selepas 10 hari 😇 Rambut mula tumbuh selepas 10 hari 😇 Reviewed by Teacher Basariah on Selasa, Mac 31, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.