Seo Services

Masalah kahak tak habis habis?

Assalamualaikum

KAHAK BERLENDIR DAN NAFAS BERBUNYI.
.
Anak saya baru 6 bulan, yang saya perasan sekarang anak saya kerap sangat mengalami masalah kahak berlendir. Kesian tengok dia, kadang-kadang tu masa anak bernafas terdengar sekali bunyi angin nafas tu, kuat.
.
Saya cuba ikhtiar dengan menggunakan Minyak Herba Asmak. Apa yang saya selalu buat adalah, setiap waktu pagi dan malam sebelum bayi tidur saya akan sapu Minyak Herba Asmak pada bahagian dada, dan belakang badan bayi supaya dapat melegakan kahak berlendir anak.
.
Alhamdulillah, berkat izin Allah sekarang kahak berlendir anak saya semakin berkurang. Makin hari makin bertambah baik dari sebelum ini. Terima kasih pada Minyak Herba Asmak, belum cuba belum tahu tapi bila dah cuba mesti akan jadi pengguna setia Minyak Herba Asmak.
.
Mham 10ml : rm19
Mham 30ml : rm39
Mham 50ml : rm55





0135819100 Cikgu Basariah
Masalah kahak tak habis habis? Masalah kahak tak habis habis? Reviewed by Teacher Basariah on Selasa, Julai 14, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.