Seo Services

Rawat resdung segera!

RAWAT RESDUNG SEBELUM TERLAMBAT

Resdung atau sinusitis adalah satu masalah lazim di seluruh dunia. Di Malaysia, dianggarkan 60 hingga 65 peratus penduduk mengalami resdung.

Bagaimanapun, daripada jumlah ini kurang 50 peratus mendapatkan rawatan dan ramai tidak mahu berjumpa doktor kerana menganggap gejala resdung hanya selesema atau alahan biasa.

“Sebenarnya terdapat perbezaan antara resdung dan selesema, walaupun mempunyai tanda yang hampir sama iaitu hidung berair dan kerap bersin.

“Apa yang membezakannya selesema akan hilang selepas menjalani rawatan menerusi pengambilan ubat-ubatan.

“Ia akan datang semula dalam jangka masa yang lama. Berbeza dengan resdung kerana ia akan hadir secara kerap terutama apabila seseorang itu terdedah kepada alergen yang menyebabkan resdung,”
- Pakar Runding Telinga, Hidung, Tekak (ENT) Kepala dan Pembedahan Leher, Dr Malina Sivarajasingam  di Metro Harian 2018.

Berdasarkan pernyataan di atas adakah anda penghidapnya?

Mungkin ada, namun tahapnya berbeza. Oleh itu sebelum terlambat ada baiknya di rawati lebih awal. Salah satu caranya adalah dengan pengambilan ubat-ubatan herba. Ikuti pengalaman pengguna Asmak Herbs yang menerima kesan seawal 2 hari.

"Pagi-pagi dah tak bersin & kini boleh makan makanan seafood"

Apakah kandungan bahan di dalam Asmak Herbs ini?

Asmak Herbs diperbuat daripada bahan semula jadi, iaitu Akar Mengkunyit, Akar Serapat & Lada Sulah. Ketiga-tiga herba di atas mempunyai nilai yang sangat tinggi di dalam perubatan tradisional Melayu.

Akar Mengkunyit sendiri sangat popular digunakan di kalangan masyarakat Melayu untuk mengubati masalah resdung, hidung berair dan gatal-gatal.

Akar serapat pula popular digunakan oleh wanita Melayu zaman dahulu terutamanya untuk kecantikan luar & dalam kerana ia dapat melicinkan kulit di samping membuang toksin di dalam badan.

Lada sulah pula sering digunakan dalam masakan harian kita. Tahukah anda lada sulah mempunyai khasiat yang sangat banyak malah istimewa? Antara khasiat lada sulah yg paling istimewa adalah ianya dapat mengatasi masalah hidung tersumbat.

Hebatkan kandungan di dalam Kapsul Penawar Resdung Asmak Herbs!

Gabungan Herba terpilih di dalam setiap kapsul yang dapat merawat masalah resdung anda.

Apa tunggu lagi?


 Dapatkan hari ini!



0135819100 Cikgu Basariah
Rawat resdung segera! Rawat resdung segera! Reviewed by Teacher Basariah on Rabu, Julai 29, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.