Seo Services

Setia si hitam

Assalamualaikum

Dari seawal umur 2 hari lagi SiHitam ni dah ade dengan saya. Emak saya pakaikan pada saya setiap hari, setiap kali lepas mandi, setiap kali salin pampers.
.
Bukan sebab saya ada Batuk atau Selesema atau Kahak atau Asma ye. Tapi Emak memang wajib sapukan pada saya setiap hari sebab Emak kata Mencegah lebih baik dari Merawat.
.
Ohh ye. Saya pernah ada masalah susah nak Membuang @ Berak. Emak paling susah hati bila sehari atau  2 hari saya tak Membuang. Perkara yg Emak akan buat ialah Sapu Minyak Herba Asmak ni sekerap mungkin dan buat urutan ILoveU. InShaAllah saya akan membuang lepas tu. Sekarang masalah saya tu dah selesai sebab Emak tak pernah putus asa sapu setiap hari sambil berdoa biar saya boleh Membuang dengan mudah.
.
Kalau saya jatuh, pasti ada tempat yang Luka Berdarah atau Benjol sana sini. Tapi saya tak risau sebab saya tau Emak pasti capai SiHitam ni dan cepat2 sapu kat bahagian mana yang Luka atau Benjol. Perkara yang sama jugak Emak akan buat bila terjadi pada Abang2 saya.
.
Mujur ada Minyak Herba Asmak. Segala nya dapat diatasi hanya dengan sapuan Minyak Herba Asmak. Setiap Sapuan Amat Bermakna giteww 👍😍.

#MinyakHerbaAsmak


Mham 10ml : rm19
Mham 30ml : rm39
Mham 50ml : rm55


0135819100 Cikgu Basariah
Setia si hitam Setia si hitam Reviewed by Teacher Basariah on Khamis, Julai 09, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.