Seo Services

Ikhtiar merawat masalah batuk

Ibu-ibu yang duk pening tengah fikir macam mana cara nak hilangkan batuk anak tu boleh la cuba ikhtiar dengan Minyak Herba Asmak.

 Macam-macam kegunaan Minyak Herba Asmak ni, antara salah satunya adalah dapat melegakan batuk. Semua peringkat umur sesuai guna Minyak Herba Asmak ni tau, dari bayi sampai la golongan yang dah berumur. Saya dah cuba pakaikan Minyak Herba Asmak pada anak saya yang berumur 1 tahun, Alhamdulillah makin hari makin nampak perbezaannya. Buktinya, anak saya dah tak batuk sekarang.


Selepas dah siap mandikan anak pada waktu pagi, saya mesti akan sapukan Minyak Herba Asmak pada bahagian dada dan belakang badan anak. Alhamdulillah seminggu lepas dari tu, anak saya dah tak batuk lagi. Terima kasih Minyak Herba Asmak, sekarang saya dah tak risau sangat kalau anak batuk.

Mham 10ml : rm19
Mham 30ml : rm39
Mham 50ml : rm55

Ikhtiar untuk merawat masalah batuk anda 😉

0135819100 Cikgu Basariah

Ikhtiar merawat masalah batuk Ikhtiar merawat masalah batuk Reviewed by Teacher Basariah on Isnin, Ogos 03, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.