Seo Services

Mimpi Ngeri Anak Di Sahkan Semput

Mimpi Ngeri Anak Di Sahkan Semput 😫😫😫

Luluh hati seorang ibu, apabila doktor memberitahu anak mempunyai asthma. Pada mulanya, anak hanya batuk dan deman on off dalam masa sebulan. Satu hari, anak diserang asthma sehingga terpaksa seminggu di hospital. 

Nafas pun berbunyi macam kuda dan terpaksa neb 4 jam sekali bagi mencairkan kahak.

Asthma atau dengan kata lain semput akan menyerang saluran pernafasan. Saluran udara yang sempit akan menyebabkan anda mengalami sukar bernafas.

Pelbagai usaha dan ikhtiar telah dijalankan untuk mengubati masalah semput ini sampailah satu hari terjumpa Jus Asmak Gold (JAG). JAG Mempunyai 12 bahan yang membantu melancarkan saluran pernafasan.

Salah satu bahan di dalam jag adalah Echinacea yang berfungsi mengurangkan tempoh gelaja selsema dan  peradangan pada dinding sinus.

Sekarang Puan kamariah dari Masjid Tanah, Melaka tidak lagi risau kerana batuk semakin berkurang dan nafas tidak lagi berbunyi. 

" Alhamdulillah, semenjak mengambil jus asmak gold ketika anak mula batuk, batuk cepat lega dan tidak lagi perlu kerap Neb setiap bulan." Puan Rozita, Masjid Tanah, Melaka.

Kredit cw: Nurul Nadia





0135819100 Cikgu Basariah 


Mimpi Ngeri Anak Di Sahkan Semput Mimpi Ngeri Anak Di Sahkan Semput Reviewed by Teacher Basariah on Jumaat, September 18, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.