Seo Services

GATAL-GATAL PUN HILANG.

GATAL-GATAL PUN HILANG. 
Taktahu pulak saya Minyak ni boleh digunakan untuk gatal jugak. Biasa saya guna untuk sakit kepala dan sakit perut je. 
Baru-baru ni, anak saya naik gatal-gatal di bahagian lengan selepas dia bangun dari tidur. Mula-mula, saya ingat dia kena gigit nyamuk tapi gatal tu tak hilang dan semakin merebak ke satu badan anak saya. Anak dah merengek je sebab tak tahan gatal. 
Alhamdulilah,sejak bertemu dengan Minyak Herba Asmak,gatal di badan anak saya semakin surut.Cukup 3 kali pakai je. Lepas kejadian itu,saya akan pastikan sentiasa ada stok Minyak Herba Asmak di rumah. Sejak jumpa MInyak Herba Asmak tak cari lain dah.





0135819100 Cikgu Basariah
GATAL-GATAL PUN HILANG. GATAL-GATAL PUN HILANG. Reviewed by Teacher Basariah on Isnin, Oktober 26, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.