Seo Services

Anak jatuh sakit?

Bila anak sakit, mak-mak yang tak senang duduk.

Mak-mak mesti akan sangat-sangat risau bila anak jatuh sakit. Dialah orang yang paling risau dalam dunia ni sampaikan makan tak kenyang tidur tak lena sebab memikirkan kesihatan anak-anak. Tambah pulak bila pernah dengar berita tentang ada individu yang meninggal dunia hanya disebabkan oleh demam panas, lagi lah mak-mak ni tak senang duduk.

Nak dijadikan cerita, anak saya umur 4tahun demam panas. Saya risau sangat, dah pergi bawa hospital dan dah bagi makan ubat hospital tapi demam lambat kebah. Bila dah demam, akan terkena sekali batuk selesema, kesian saya tengokkan anak. Kalau boleh, biarlah sakit tu saya yang tanggung sebab tak sampai hati nak tengok anak yang masih kecil hadapi dugaan yang macam tu.

Macam-macam dah saya cuba, saya dah letak kain basah di atas dahi, celah ketiak, bawah leher tapi demam tu masih ada. Akhirnya saya cuba ikhtiar dengan menggunakan Minyak Herba Asmak, mana tahu boleh kurangkan suhu badan anak dan melegakan batuk dan selesema.

Alhamdulillah, seminggu lepas tu saya boleh nampak perubahan pada anak. Hari demi hari demam dan selesema makin kurang, tinggal batuk kering je. Tapi saya tetap sapu Minyak Herba Asmak sampai batuk dia elok. Dan sekarang anak saya dah sihat sepenuhnya, saya dah tak perlu risau sebab adanya Minyak Herba Asmak yang sangat-sangat membantu saya. Syukur Alhamdulillah.




0135819100 Cikgu Basariah
Anak jatuh sakit? Anak jatuh sakit? Reviewed by Teacher Basariah on Jumaat, Februari 26, 2021 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.