Seo Services

Susu koko Asmak🤤

Emmmm.. ibuuu... sedapnyaa air koko ni!! 😍

Anak saya kalau nak tidur atau tengah main dalam rumah jarang mintak susu kambing atau susu putih yang lain. Mesti akan mintak susu koko. Kalau sehari tak dapat habislah ibu kena ready untuk ribut taufan nak datang... 😂

Selalunya saya akan beli di pasaraya dan letakkan 1 di rumah, 1 lagi di rumah pengasuh. 1 hari pengasuh bagi susu koko yang lain sebab susu yang saya beli dah habis. Petang tu, lepas balik kerja saya terus ambik anak di rumah pengasuh. Masuk je kereta ayat pertama anak emmmm... ibuuu.. sedapnya air koko ni! 😋. Sampai kat rumah taknak lepas botol tau. 

Esok pagi saya hantar anak ke pengasuh terus tanya susu koko apa yang dia bagi pada anak. Katanya ni susu baru keluaran Asmak. Ada 3 jenis iaitu susu kambing, susu koko dan susu kopi. Pengasuh kata ada beli lebih, dia bagi 1 kotak pada saya. Tengok anak happy saya pun happy dan WAJIB akan repeat beli susu koko ni!

Jika anak anda seperti anak saya yang gemar dengan susu koko, jom cuba gunakan susu koko dari Asmak ni. Sangat sedap dan sangat sesuai untuk anak kecil anda!


0135819100 Cikgu Basariah
Susu koko Asmak🤤 Susu koko Asmak🤤 Reviewed by Teacher Basariah on Sabtu, Mei 21, 2022 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.