Seo Services

Penawar resdung dari alam

Assalamualaikum

Nak cerita sikit pasal kawan saya, Kak Lin. Kak Lin setiap kali bangun pagi ada rasa pening-pening dan berat kepala. Dia pun pergi lah klinik.

Doktor kata dia kena jangkitan bakteria pada bahagian sinus (dalam hidung). Atau pun penyakit ni dikenali sebagai resdung. Doktor bagi antibiotic untuk dia habiskan. Memanglah ada ok sikit lepas makan antibiotic tu, tapi kepas tu masalah dia berulang kembali.

Dia pun buntu macamana nak solve masalah dia, sebab bila kene resdung ni kepala pening, mata gatal, pendek kata susah nak buat kerja seharian.

Kak lin tau saya adalah pengedar asmak. Dia Tanya saya ada apa-apa ubat yang sesuai tak? Saya suggest lah Pil Resdung Asmak Herbs. Lagipun Pil Asmak Herbs mendapat kelulusan Meditag KKM. Bahan-bahan dia memang selamat.

Lepas Kak Lin Cuba Asmak Herbs, Alhamdulillah Resdung dia semakin berkurang dan hilang. Baru-baru ni dia call saya cakap terima kasih. Alhamdulillah syukur dapat berkongsi kebaikan dengan Kak Lin.

Kredit Mohd Rafhan

Kepada sesiapa yang ada masalah resdung boleh roger Cikgu ye, risik risik penawar semulajadi ni 😁




0135819100 Cikgu Basariah
Penawar resdung dari alam Penawar resdung dari alam Reviewed by Teacher Basariah on Khamis, November 22, 2018 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.