Seo Services

Nikmati mandian umpama bercuti ke negara matahari terbit

SAKURA SHOWER GEL




Bagus utk semua jenis kulit terutamanya kulit sensitif.

📌Berfungsi sebagai:
✔ sabun antiseptic
✔ sabun antibacteria
✔ melembapkan kulit
✔ mencerahkan kulit
❌ tanpa SLS, PARABEN dan bahan kimia yang berbahaya.

📌 Sabun Mandian Natural ni diperkaya dengan Ekstrak Bunga Sakura, Aleo Vera, Rice Bran Oil dan Coconut Oil.

Fungsi bahan-bahan yang terkandung dalam Sakura Shower Gel :

🌹Bunga Sakura
Mengandungi antioksidan dan anti peradangan yang sangat baik untuk rawatan kulit. Kaya dengan jojoba oil yang dapat meregenerasi, melembapkan kulit dan mengatasi masalah kulit kusam. Penggunaan yang berterusan dapat memutihkan seluruh tubuh badan dan menjadikan kulit lebih halus gebu.

🌹Aleo Vera
Berfungsi untuk membunuh bakteria dan mempunyai ciri-ciri anti radang yang mengurangkan keradangan kulit. Kaya dengan vitamin C dan E mampu memperbaiki kulit secara semulajadi ,memelihara kulit dari terhidrat dan menghilangkan strechmark.

🌹Rice Bran Oil
Kaya dengan Vitamin E  yang membantu mengekalkan kelembapan kulit serta menjadikan kulit lebih lembut dan licin. Menyuburkan sel - sel kulit dengan vitamin dan antioksidan yang meningkatkan keanjalan serta  memperbaiki kulit secara keseluruhan.

🌹 Coconut Oil
Membantu mengekalkan kelembapan kulit, menjadikan kulit lebih sihat, licin  di samping mengatasi masalah kulit kering. Mengandungi 3 asid lemak yang dapat membasmi kuman dan mempunyai bahan anti mikrob yang dapat mengawal serta meyembuhkan ruam, ekzema dan keradangan kulit.
     

500 ml : RM45

0135819100 Cikgu Basariah
Nikmati mandian umpama bercuti ke negara matahari terbit Nikmati mandian umpama bercuti ke negara matahari terbit Reviewed by Teacher Basariah on Jumaat, Mac 29, 2019 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.