Seo Services

Jom cantikkan wajah dengan kopi

Assalamualaikum

SABUN KOPI SKRUB UNTUK KULIT MENAWAN



👉Mencerahkan kulit wajah
Seringnya terpapar sinar matahari, dapat menyebabkan kulit wajah menjadi kusam. Anda bisa menggunakan kopi untuk mencerahkan kulit anda, sebab kopi mengandung antioksidan yang dapat mengangkat sel-sel kulit mati akibat radikal bebas.

👉Dapat mengecilkan pori-pori kulit wajah
Salah satu penyebab timbulnya jerawat dan jeragat di wajah adalah kerana tersumbatnya pori-pori oleh kotoran atau minyak yang berlebihan. Dengan menggunakan masker kopi secara teratur, membantu mengecilkan pori-pori kulit wajah sehingga tidak mudah berjerawat dan timbul jeragat

👉Dapat menanggalkan sel kulit mati
Penggunaan masker wajah dari serbuk kopi yang dicampur dengan putih telur dapat dimanfaatkan untuk menanggalkan sel kulit mati. Hampas kopi yang dicampur dengan gula dapat dipakai di siku dan lutut kaki sebagai scrub. Selain dapat menanggalkan sel kulit mati pada siku dan lutut kaki, hampas kopi ini juga dapat menjadikan kulit menjadi lebih cerah.

Kandungan Sabun Skrub Kopi Plus

⏩Kopi
mengatasi masalah jerawat, mencerahkan kulit, mengecilkan pori-pori, menganjalkan kulit, membuang sel kulit mati, mengurangkan gelap bawah mata, menghilangkan selulit, mengurangkan blackhead.

⏩Habbatussauda
mengurangkan gejala eczema pada kulit, mengurangkan masalah berminyak pada wajah, anti aging, mengatasi masalah jerawat.

⏩Sireh
mengurangkan keradangan jerawat dan jerawat batu, mengecilkan pori-pori, memudarkan flek hitam (jeragat) dan bekas jerawat, mengurangkan gatal pada wajah, membersihkan kotoran pada wajah, mencegah dan mengatasi masalah panau pada wajah, menganjalkan kulit wajah, mengurangkan blackhead.

⏩Bunga Sakura
memiliki kandungan zat melatonin dan antioksidan yang dapat melindungi dari radikal bebas dan juga bisa mempercantikkan kulit.

⏩Acerola
mencerahkan kulit. Prinsip kerjanbya adalah menyebarkan pigmen-pigmen menjadi lebih sekata sehingga kulit nampak lebih cerah.

#SabunSkrubKopiPlus
#mencerahkankulit

0135819100 Cikgu Basariah
Jom cantikkan wajah dengan kopi Jom cantikkan wajah dengan kopi Reviewed by Teacher Basariah on Rabu, Julai 24, 2019 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.