Seo Services

Sup ayam untuk jiwa 😁

Assalamualaikum

Kita boleh je buat apa-apa janji lepas untuk diri kita,tapi alangkah seronoknya dapat bantu orang lain jadi macam kita juga.

Nak tahu kenapa cikgu teruja nak bantu lebih ramai orang ?

Bukan semua agen cikgu ni bekerja. Hampir separuh adalah surirumah sepenuh masa. Dengan berbisnes Asmak ni dapatlah mereka duit sampingan untuk bantu diri dan keluarga.

Kalau dulu, nak beli apa-apa hanya tunggu duit dari suami je, kini boleh pula belanja suami menggunakan untung dari Asmak. Best kan?

Bagi agen yang bekerja pula, dengan Asmak ni, mereka dapat duit sampingan untuk cover perbelanjaan keluarga setiap bulan.

Ada yang mengeluh produk Asmak ni mahal. Tapi dengan menjual sendiri produk ini kepada orang lain, mereka dapat guna sendiri produk ni secara PERCUMA. Best kan?

Nak seribu daya, tak nak seribu dalih. Kalau cikgu yang ada anak kecil, bekerja pula tu, masih boleh jalankan bisnes ni secara konsisten, kalian pon pasti boleh. Kalau serius nak cikgu bantu, cepat pm cikgu.

Sekarang ni ada pengambilan agen tanpa modal tau. 2 tempat kosong dah terisi. Cikgu nak 3 je lagi. Cikgu nak bantu sampai jadi.

Kalau cikgu beri duit, duit tu lepas beli makanan, habislah. Tapi, kalau cikgu beri ilmu, in shaa Allah kalian akan dapat guna untuk menambah lagi pendapatan korang.

Pm cikgu segera tau. Cikgu tunggu 😄

Education is learning what you didn't even know you didn't know.
---------------
"Education is what remains after one has forgotten what one has learned in school."- Albert Einstein




#CikguAsmak #TheSpartans #AsmakTelukIntan #AsmakLangkap #AsmakChenderongBalai #AsmakPerak #AsmakSerataRata
#AsmakByMhamsb #MinyakHerbaAsmakPerak

0135819100 Cikgu Basariah
Sup ayam untuk jiwa 😁 Sup ayam untuk jiwa 😁 Reviewed by Teacher Basariah on Isnin, Februari 10, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.