Seo Services

Manisnya sihat si Potonguler

"Cikgu, boleh share sikit pasal Potonguler ni? Selalu nampak promot, nak tahu gak."

Meh kita kongsi ek.

Potonguler ni krimer susu tanpa gula putih. Kalau siapa yang sebelum ni suka mengopi, mengeteh, memilo guna susu pekat manis tu, bolehlah ganti dengan krimer susu. Ye la, banyak sangat guna gula putih kan tak bagus? Maciam-maciam risiko penyakit nanti.

Dah tau ke belum yang krimer susu Potonguler ni yang pertama di dunia tanpa gula putih tau. Diperbuat dari susu sebenar New Zealand yang berkualiti.
Ada 70% susu dan 30% pemanis semulajadi tanpa iaitu stevia. Eh lain sangat dengan krimer susu pekat yang ada dekat pasaran, tu manis potong kaki woo!

Berita baik untuk yang suka buat dessert sebab krimer susu ni dapat jadi bahan pengganti susu pekat kalau nak buat biskut, kek atau pastri. Dah tak risaulah nak cuba makanan manis macam ni!

Kalau yang ada penyakit diabetes, bila sesekali teringin nak rasa manis, bolehlah reward diri. Tengah diet atau nak sangat kurangkan gula putih dalam pemakanan seharian? Memang bonus untuk kalian sama.


Benda baik, takkan nak cuba sorang-sorang kan?☺️



0135819100 Cikgu Basariah
Manisnya sihat si Potonguler Manisnya sihat si Potonguler Reviewed by Teacher Basariah on Jumaat, Julai 03, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.